تشکیل ستاد کاهش اثرات تخریبی کرونا بر صادرات/مرزها به طور روزانه رصد می‌شوند

تشکیل ستاد کاهش اثرات تخریبی کرونا بر صادرات/مرزها به طور روزانه رصد می‌شوند
کدخبر : 6482

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه ستاد کاهش اثرات تخریبی کرونا بر تجارت خارجی در سازمان توسعه تجارت ایران ایجاد شده است، گفت: به طور مداوم در حال بررسی وضعیت تجارت خارجی و حل مشکلات صادرکنندگان در مرزها و کشورهای هدف صادراتی هستیم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  سازمان توسعه تجارت ایران ، حمید زادبوم در گفتگو با خبرنگار اکسپورتنا از تشکیل ستاد کاهش اثرات تخریبی کرونا بر صادرات خبر داد و گفت: از آنجایی که بیشتر تجار ما به صورت حضوری، کار تجارت را در کشورهای هدف دنبال می‌کردند و در حال حاضر سفر به خارج از کشور با محدودیت‌هایی رو به رو است، کارشناسان ما آمادگی پاسخگویی و ارتباط ‌ با خارج از کشور و سفارتخانه‌ها برای حل مشکلات و محدودیت‌های تجار در این زمینه هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: به طور مداوم در حال بررسی وضعیت تجارت خارجی و حل مشکلات صادرکنندگان در مرزها و کشورهای هدف صادراتی هستیم.

وی با بیان اینکه کارشناسان ما درسازمان توسعه تجارت ایران به صورت مرتب مرزها را رصد می‌کنند، ادامه داد: روزانه از طریق سازمان‌های صمت استان‌ها و با کمک وزارت راه و شهرسازی مرزها و تردد کامیون‌ها را بررسی می‌کنیم و گزارش آن به طور مرتب به تجار و مقامات ارشد کشور داده می‌شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه