با هدف مقابله با کرونا انجام شد؛

​کمک ده میلیارد ریالی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) به استان خراسان رضوی

​کمک ده میلیارد ریالی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) به استان خراسان رضوی
کدخبر : 6649

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) مبلغ ده میلیارد ریال به استان خراسان رضوی در جهت کمک به ریشه کن کردن ویروس کرونا اختصاص داد.

به گزارش رصداقتصادی  به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی ومعدنی توسعه فراگیر سناباد ، محمد مدنی فر مدیر عامل سیمیدکوبا بیان این خبر و با اشاره به اینکه این اقدام با پیگیری های دکتر غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو انجام شد. افزود: در راستای وظایف و مسئولیت های اجتماعی و با توجه به دستور مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری در جهت بسیج کلیه امکانات و ظرفیت های موجود کشور و با موافقت مدیر عامل گروه هلدینگ فولاد خوزستان مبلغ ده میلیارد ریال به کمیته پیشگیری از ویروس کرونا استان خراسان رضوی اهداء شد. 

 

 

مدیرعامل شرکت سیمیدکو ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت نسبت به اختصاص مبلغ یکصد میلیون ریال به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف اقدام کرد. علاوه بر این اهداء دو دستگاه پالس اکسی متر و مقادیری ماسک N95 به شبکه بهداشت و درمان خواف و مرکز بهداشت زوزن و قاسم آباد از دیگر اقدامات این شرکت برای مبارزه با "کرونا" بوده است. 

 

مدیر عامل شرکت سیمیدکو  انجام فعالیت های شرکت  در حوزه مسئولیت های اجتماعی را از اهم برنامه های شرکت  در سال 1398 بر شمرد و توسعه این فعالیت در سال 1399 را مورد تاکید قرار داد.

 

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) زیرمجموعه هلدینگ فولاد خوزستان است و به عنوان یکی از شرکت های فعال در مجتمع معدنی سنگان ( وابسته به ایمیدرو)، فعالیت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه