پیام نوروزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

عملکرد درخشان شرکت مس در سال رونق تولید

عملکرد درخشان شرکت مس در سال رونق تولید
کدخبر : 6660

دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی عید نوروز و فرارسیدن بهار سال 1399 خورشیدی را به مردم ایران و همۀ فعالان صنعت مس کشور تبریک گفت.

یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبّر اللیل و النهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

عید خجستۀ نوروز را به مردم عزت‌مند ایران عزیز‌ و همۀ تلاشگران خستگی‌ناپذیر صنعت مس شادباش می‌گویم. فرارسیدن بهارِ جان‌فزا و طراوت‌بخش، آغاز سالی نو، روزی نو و روزگاری نو است که با خود پیام تأمل‌برانگیزِ رستاخیز طبیعت را دارد و دعوتی سرورآفرین است به پویایی و شکوفایی.


در گسترۀ این فصل سرسبز، خدای مهربان را شاکریم و بسیار خرسندیم که کوشش‌های بی‌دریغ مردان و زنان شرکت ملی صنایع مس ایران در جای‌جای این مرز پرگهر، از شمال‌غرب تا جنوب‌شرق کشور، در همۀ مجتمع‌های تولیدی، در سالی که گذشت بسیار ثمربخش و امیدآفرین بود. ثبت رکوردهای تولید، فروش، افزایش ارزش سهام و ارزش بازار و اکتشاف که در تاریخ شرکت مس بی‌سابقه بود و دست‌یابی به همۀ اهداف در این عرصه‌ها، سال «رونق تولید» را برای شرکت مس و کارکنانش بسیار پررونق و درخشان رقم زد.


پابه‌پای تولیدِ روزافزون، طرح‌های توسعۀ شرکت مس نیز، همچون طرح بهره‌برداری از معدن مس درآلو و احداث کارخانۀ تغلیظ، طرح افزایش ظرفیت کارخانۀ ذوب خاتون‌آباد، طرح احداث کارخانۀ تغلیظ فاز3 مجتمع مس سونگون، بهره‌برداری از کارخانه‌های اسید سولفوریک سرچشمه و خاتون‌آباد، توسعۀ عملیات‌های اکتشافی و طرح‌های توسعۀ معادن، و...  در بخش‌های مختلف با تمام توان پیگیری شد تا همچنان این صنعتِ راهبردی کشور عزیزمان، در مسیر برکت‌افزا و امیدبخش خویش گام‌های بلندی بردارد و اتفاق مهم افزایش 30درصدی سرمایۀ شرکت مس به 10هزار و 140 میلیارد تومان را در پی داشته باشد. افزایش ظرفیت ذوب شرکت مس به رقم ارزشمند 400هزار تن نیز، دستاورد بزرگ دیگری بود که در زمستان سال 1398 رقم خورد و چشم‌انداز توسعه و تعالی این صنعت را بیش از پیش روشن کرد.


در زمینۀ اقتصادی هم، ضمن آن‌که در سال 1398 شاهد رشد دوبرابری ارزش بازار مس در بورس بودیم، در زمینۀ فروش به رقم بی‌سابقه‌ای دست یافتیم که نویدبخش فردایی روشن‌تر است؛ آن‌هم در شرایطی که کشور بزرگ ‌ما با دشوارترین فشارها و تنگناها و تحریم‌های ناجوانمردانه روبه‌رو بوده است.
شرکت ملی صنایع مس ایران، همۀ این موفقیت‌ها را، در سایه‌سار عنایت‌های پیوستۀ حضرت پروردگار، وام‌دارِ حضور سرشار از دانایی و توانایی همۀ کارکنان خود در تمام رده‌های سازمانی است که با همتِ بلند و همدلیِ ارزشمند خود، مایۀ مباهات عرصۀ صنعت در ایرانِ عزیزمان شده‌اند.
همکاران عزیز و ارجمند!
به همۀ شما خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم و یک‌بار دیگر، عید فرخندۀ نوروز را صمیمانه تبریک می‌گویم و با آرزوی بهروزی و تندرستی برای تمام شما بزرگواران، امیدوارم سال 1399 سرشار از پیروزی و شادمانی برای همگان باشد.

روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه