مدیرعامل فولاد سفیددشت اعلام کرد:

تولید آهن اسفنجی فولاد سفیددشت از 700 هزار تن عبور کرد

تولید آهن اسفنجی فولاد سفیددشت از 700 هزار تن عبور کرد
کدخبر : 6710

مدیرعامل فولاد سفیددشت گفت: در سالی که به نام رونق تولید نام‌گذاری گردید، میزان تولید آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم این شرکت، از رقم 700 هزار تن عبور کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از ایراسین، محمود ارباب زاده مدیرعامل فولاد سفیددشت با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت فولاد سفیددشت گفت: در سالی که به نام رونق تولید نام‌گذاری گردید، میزان تولید آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم این شرکت، از رقم 700 هزار تن عبور کرد.

 

ارباب زاده در ادامه افزود: به رغم وجود موانع جدی در سال 98، از جمله کمبود گندله و به ویژه محدودیت مصرف گاز طبیعی در فصل زمستان، تولید سالیانه فوق، نشان از حمایت سهامداران و عزم راسخ همکاران بزرگ‌ترین واحد صنعتی استان در مسیر پیشرفت و تعالی خود دارد.

 

وی با اشاره به رسالت فولاد سفیددشت مبنی بر تولید ایمن و توسعه پایدار، گفت: در سال 98 فعالیت‌های موثری در زمینه حفاظت محیط زیست صورت گرفت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان راه‌­اندازی واحد تصفیه خانه پساب از طرح‌های دانش‌بنیان، به روش اولترافیلتراسیون با ظرفیت تصفیه 120 مترمکعب­ برساعت را نام برد.

 

مدیرعامل فولاد سفیددشت ضمن ابراز نگرانی از مشکلات به وجود آمده در کشور در پی شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، با تشکیل ستاد بحران در سطح شرکت، اقدامات همه جانبه‌ای را در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری را در تمام واحدهای شرکت و پیمانکاران مربوطه به صورت 24 ساعته صورت داده ایم که از واحدهای مختلف این مجموعه، به ویژه واحد HSE جهت نظارت و کنترل اجرای صحیح و به موقع مصوبات کمیته بحران شرکت در زمینه کاهش اثرات این ویروس تقدیر می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه