عضو هیات مدیره انجمن فولاد تاکید کرد:

یک اتفاق مثبت در صنعت فولاد

یک اتفاق مثبت در صنعت فولاد
کدخبر : 7652

شرکت های فولادی، هیچ گونه کاهش تولیدی نداشته اند و تولید، مطابق برنانه ریزی های قبلی در حال انجام است.

به گزارش بوررصد اقتصادی و به نقل از بورس نیوز با وجود کاهش قیمت های جهانی و آثار منفی کرونا بر تقاضای محصولات فولادی، اکثر سهم های فولادی اما مورد اقبال بازار قرار دارند و مثبت معامله می شوند.

نادر سلیمانی عضو هیات مدیره انجمن فولاد در گفتگو با بورس نیوز در خصوص پیش بینی وضعیت فولادی ها بیان کرد: اگرچه نگرانی بابت سودآوری شرکت های فولادی تحت تاثیر بحران کرونا تا حد زیادی منطقی است؛ ولی اگر کرونا ظرف یکی_دو ماه آینده مهار شود، شرکت های فولادی می توانند کاهش سودآوری این مدت را در ماه های باقیمانده از سال ۹۹، جبران کنند.

وی افزود: تقاضای داخلی محصولات فولادی با شروع فعالیت های اقتصادی به روال عادی بازخواهد گشت؛ ضمن اینکه قیمت های داخلی، افت زیادی نداشته؛ ولی صادرات محصولات فولادی تحت تاثیر بحران کرونا، کاهش قابل ملاحظه ای داشته و امیدواریم با مهار کرونا، صادرات هم به روال عادی بازگردد. بهترین خبر در صنعت فولاد این است که شرکت های فولادی، هیچ گونه کاهش تولیدی نداشته اند و تولید، مطابق برنانه ریزی های قبلی در حال انجام است. محصولات تولیدی، دپو شده و بعد از مهار کرونا، می توان با از سر گیری صادرات، مشکلات این مدت را جبران کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه