مدیر عامل فولاد خراسان در دیدار سال نو با معاونین و مدیران ارشد شرکت:

توقف یک ماهه تولید را با جهش تولید جبران کنیم

 توقف یک ماهه تولید را با جهش تولید جبران کنیم
کدخبر : 7658

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در نخستین جلسه کاری سال 1399 با مدیران ارشد شرکت، بر ضرورت اهتمام همه جانبه به ارتقای تولید و ضرورت دست یابی به اهداف و برنامه های شرکت در راستای تحقق «جهش تولید» تاکید کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت، کسری غفوری در دیدار نوروزی معاونین و مدیران ارشد «فولاد خراسان»  که در محل دفتر مدیر عامل برگزارشد، اهداف و برنامه های شرکت فولاد خراسان را در سال 1399 تبیین کرد.

مدیرعامل فولاد خراسان تکمیل پروژه سنگان در سال ٩٩ را اولویت اصلی شرکت و دارای نقش کلیدی در تولید پایدار فولاد در شرق کشور دانست و افزود: بایستی با هم افزایی همه ذی نفعان، از جمله حمایت هیات مدیره محترم و سهامداران عمده شرکت و همراهی و همدلی تمامی سرمایه های انسانی و مدیران مجموعه در پیشبرد این پروژه گام هایی اساسی برداریم.

WhatsApp Image 2020-04-11 at 03.07.54

وی ابراز امیدواری کردکه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی «ساخت مجتمع فرهنگی-ورزشی» و نیز «احداث ساختمان اداری  شرکت» به عنوان دو برنامه ی مهم کاری مجتمع، در سال جاری نیز به فرجام برسد.

غفوری همچنین با اشاره به توقف یک ماهه تولید شرکت در راستای «مقابله با همه گیری ویروس کرونا» تاکید کرد:  باتوجه به نامگذاری سال ٩٩ ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان «سال جهش تولید» و نیز ضرورت تحقق اهداف شرکت، بایستی با رعایت همه نکات بهداشتی و ایمنی برای حفظ سلامت نیروی انسانی، در طول ماه های باقیمانده از سال ٩٩ به تدریج این توقف یک ماهه جبران شود.

 

WhatsApp Image 2020-04-11 at 03.07.56

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه