ضدعفونی روزانه بالغ بر ۶۵ هزار متر مربع از سایت گهرزمین

ضدعفونی روزانه بالغ بر ۶۵ هزار متر مربع از سایت گهرزمین
کدخبر : 7660

سید شجاع الدین گلسرخی مدیر HSEE این شرکت با اشاره به اهمیت پاکسازی و ضدعفونی کردن سطوح در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: روزانه بالغ بر ۶۵ هزار متر مربع از سایت شرکت سنگ آهن گهرزمین ضدعفونی می شود.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، سید شجاع الدین گلسرخی مدیر HSEE این شرکت با اشاره به اهمیت پاکسازی و ضدعفونی کردن سطوح در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: روزانه بالغ بر ۶۵ هزار متر مربع از سایت شرکت سنگ آهن گهرزمین ضدعفونی می شود.


وی در ادامه افزود: هر روز قسمت های مختلف سایت از جمله دفاتر اداری ، باسکول ها ، آزمایشگاه ، آشپزخانه ها، ساختمان فرآوری ، پروژه های صنعتی، امور معدن و دیسپاچینگ، تجهیزات صنعتی، کمپ های کارگری، انواع ماشین آلات صنعتی و معدنی، کلیه وسایل نقلیه عمومی و…. با نظارت همکاران محیط زیست و بهداشت محیط ضدعفونی می شود.


مدیر HSEE گهرزمین در پایان ضمن تشکر از زحمات همکاران این واحد و همچنین همراهی همکاران شرکت بواسطه رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، خاطرنشان کرد: امید است با رعایت هرچه بیشتر و بهتر مسائل ایمنی و بهداشتی و فرهنگ سازی در این راستا بتوانیم برای کنترل و مهار ویروس کرونا گامی موثر برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه