دکتر آجدانی:

بیمارستان شهید مطهری برای تحقق جهش تولید در کنار تلاشگران ذوب آهن است

بیمارستان شهید مطهری برای تحقق جهش تولید در کنار تلاشگران ذوب آهن است
کدخبر : 7750

بیمارستان شهید مطهری که مسئولیت سلامت کارکنان را بر عهده دارد در راستای تحقق شعار سال که جهش تولید است ، برنامه ها و استراتژی های مربوطه را با هماهنگی مدیران ارشد سازمان تدوین نموده است و به دنبال آن است که در این مسیر به اهداف کلان ذوب آهن کمک کند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، دکتر آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به سبقه درخشان مجموعه ذوب آهن اصفهان در فعالیت های بهداشتی و درمانی ،بیمارستان شهید مطهری استراتژی هایی را قبل از دستورالعمل های وزارت بهداشت ، تدوین نمود تا با کنترل ورودی ها برای تمام افرادی که وارد شرکت می شوند چکاب های پیشرفته ای صورت دهد .

 

وی افزود : علاوه بر غربال گری ها و چکاب های هنگام ورود ، فعالیت های آزمایشگاهی را هم ارتقاء دادیم تا تمام افراد تحت مراقبت های بسیار شدید تر بهداشتی قرار گیرند که ماحصل آن ارتقا سطح بهداشت و سلامت است.

 

دکتر آجدانی تصریح کرد : بیمارستان شهید مطهری به عنوان برترین بیمارستان خصوصی اصفهان در جهت مقابله با بیماری کرونا تغییراتی را در فرایندهای خود اعمال نمود و یک بخش را به طور کامل به این امر اختصاص داد که هم اکنون در آن پذیرای این بیماران هستیم . در این بخش حفاظت وایمنی افراد به طور کامل رعایت می شود و به نحوی ایزوله شده که هیچ ارتباطی با سایر بخش ها ندارد . یک تیم 200 نفره در حال حاضر در حال ارائه خدمت جهت مقابله با این بیماری هستند و خودشان به طور مداوم تحت مراقبت و نظارت های بهداشتی قرار دارند .

 

رئیس بیمارستان شهید مطهری با اشاره به وسعت منطقه و مراجعه گسترده بیماران گفت : در حال برنامه ریزی برای جذب سرمایه و کمک جهت ایجاد تخت های جدید  ICU  هستیم . در واقع فعالیت های درمانی ما در بسیاری از بخش ها که درآمد اقتصادی داشت ، به خاطر کمک به رفع بحران شیوع کرونا ، متوقف شد و الان نیازمند حمایت های مالی ، اقتصادی و تجهیزاتی و همچنین حمایت مردم در مراقبت از خود برای کمتر بیمار شدن می باشیم .

 

وی در خصوص برنامه های بیمارستان شهید مطهری گفت : از جمله برنامه های مهم امسال بیمارستان ، ارتقاء بخش سی تی اسکن و ایجاد بخش MRI است که امیدوارم تا پایان بهار امسال انجام شود .

 

دکتر آجدانی ، کارنامه بیمارستان شهید مطهری در بخش درمان بیماران کرونایی را ارزنده توصیف نمود و گفت : تا کنون 97 درصد بیماران کرونایی ما با صحت و سلامت مرخص شدند که در بین آنها بیمار 90 ساله و همچنین جانباز شیمیایی گرانقدر و بیمارانی با مشکل قلبی و کبدی هستند که خوشبختانه موفق به شکست کرونا شدند . درمان بیماران کرونایی نیازمند فرایند تیمی قوی هست و خدا را شاکرم که بیمارستان شهید مطهری در این زمینه تا کنون عملکرد مناسبی داشته است .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه