طرح های تابعه شرکت ملی فولاد ایران پیشتاز در مقابله با کرونا

طرح های تابعه شرکت ملی فولاد ایران پیشتاز در مقابله با کرونا
کدخبر : 7752

مدیر ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و انرژی شرکت ملی فولادایران با بیان این مطلب گفت : از ابتدای اسفندماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا در کشور و گستردگی آن در میان تمام استان ها، دستورالعمل هایی را جهت پیشگیری از بیماری تدوین و به تمام مجتمع های تابعه ا ابلاغ کردیم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران ، فاطمه نعیمی ، در ادامه افزود :  این دستورالعمل ها شامل ورود پرسنل به مجتمع ها بعد از تعطیلات سال نو، حضور مدیران در جلسات و ورود افراد به آبدارخانه می باشد.

 

نعیمی تصریح کرد :  تعطیلی کلیه آشپزخانه کارگاه ها ، کاهش ساعت کاری معادن ، آموزش افراد درخصوص نحوه استفاده از ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی ، نصب تابلو و پوسترهای آموزش پیشگیری از کرونا در محوطه مجتمع ها و کارگاه های معدنی از دیگر مواردی است که مجتمع های تابعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ملزم به رعایت آن می باشند.

 

   نامبرده با اشاره به انجام تب سنجی افراد و ضدعفونی کارگاه ها و ساختمان های مجتمع ها به صورت روزانه گفت :  شیفت بندی پرسنل ، راه اندازی خطوط تولید با حداقل نفرات ممکن و عدم استفاده از سیستم حضور و غیاب به صورت انگشت زنی از جمله اقدامات صورت گرفته در مجتمع های تابعه شرکت ملی فولاد ایران است.

 

نعیمی در پایان یادآور شد :  بنا بر دستورالعمل ایمیدرو مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی در سرویس های ایاب و ذهاب پرسنل و غربالگری کلیه پرسنل ، سعی شده شرایط تحت نظارت و کنترل باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه