بازدید مدیر عامل چادرملو از ستادهای مقابله با کرونا در مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو

بازدید مدیر عامل چادرملو از ستادهای مقابله با کرونا در مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو
کدخبر : 7755

مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور در جمع پرسنل فعال در امر مقابله با همه گیر شدن ویروس کرونا در واحدهای صنعتی و معدنی چادرملو و شهرهای مجاور این مراکز از تمامی پرسنل به ویژه داوطبان و کادر پزشکی و بهداشتی در 2 مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در استان یزد، که از ابتدای شیوع این بیماری قریب به یکماه است با همه توان خود در جهت مقابله با آن در واحدهای تولیدی معدنی و صنعی و نیز شهرها، روستاها و اماکن عمومی حوزه فعالیت خود تلاش شبانه روز ی داشته اند تقدیر نمود.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی چادرملو، مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور در جمع پرسنل فعال در امر مقابله با همه گیر شدن ویروس کرونا در واحدهای صنعتی و معدنی چادرملو و شهرهای  مجاور  این مراکز از تمامی پرسنل به ویژه داوطبان و کادر پزشکی و بهداشتی در 2 مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در استان یزد، که از ابتدای شیوع این بیماری قریب به یکماه است با همه توان خود در جهت مقابله با آن در واحدهای تولیدی  معدنی و صنعی و نیز شهرها، روستاها و اماکن عمومی حوزه فعالیت خود تلاش شبانه روز ی داشته اند تقدیر نمود.

15

وی با ابراز امیدواری برای سلامتی همه هم میهنان و کارکنان  و کارگران تلاشگر در عرصه تولید کشور خواستار تداوم اقدامات پیشگیرانه در جهت مقابله با ویروس مهلک کرونا گردید و افزود: اولویت اول ما حفظ سلامتی یکایک پرسنل جهادگر در این برهه حساس و اولویت بعدی  ادامه به گردش در آوردن  چرخ های واحدهای تولیدی برای توسعه اقتصادی کشور و تحقق شعار جهش تولید در سال جدید است .

 

مهندس تقی زاده یادآور شد شرکت معدنی و صنعتی جادرملو خود را متعهد می داند  با همه امکانات و  توان تجهیزاتی و نیروی های کادر درمانی ، ایمنی و بهداشتی خود در جهت ریشه کنی این بیماری  تلاش نماید .

15-1

گفتنی است مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو از آغاز اعلام شیوع ویروس مهلک کرونا در کشور با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه علاوه بر تشکیل ستاد مقابله با کرونا و اقدام جهت ضد عفونی واحدهای صنعتی و معدنی، اماکن عمومی ، سرویس های رفت و آمد کارکنان ، وسایل نقلیه سبک و سنگین و دفاتر کاری، اقدام به توزیع بالغ بر 14 هزار پک بهداشتی شامل ، ماسک ، دستکش ، ژل و محلول ضد عفونی کننده بین تمامی پرسنل فعال خود نموده است. از طرفی با استقرار تیم های مجهز پزشکی بعد از تعطیلات نوروزی در این واحدها طرح غربالگری  تشخیص احتمالی ویروس در بین همه پرسنل اغاز گردید . طی اجرای این طرح بالغ بر 7 هزار نفر در مرحله اول مورد آزمایش قرار گرفتند و مرحله دوم این طرح نیز آغاز شده است .

 

بر  اساس همین گزارش  از ابتدای شیوع این بیماری  15 تیم بهداشتی همراه با تجهیزات و ماشین آلات اقدام به ضد عفونی اماکن عمومی و مراکز پر تردد شهرهای اردکان، عقدا ، بهاباد و روستاهای مجاور مجتمع های صنعتی و معدنی نموده اند و علاوه بر آن 25 تن مواد ضد عفونی کننده مایع و جامد، و دهها هزار عدد ماسک و دستکش بین شهروندان توزیع گردید.

15-2

همچنین از دیگر اقدامات چادرملو برای مقابله با گسترش بیماری کرونا  تجهیز  نقاهتگاه اضطراری شهر اردکان با 100 تخت برای قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا بوده است .

 

این گزارش حاکی است بالغ بر 33 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک  نقدی نیز برای مقابله با کرونا  به مراکز نظارتی و پزشکی استان یزد و شهرستان اردکان اهدا کرده است .

 

15-3

اضافه می شود، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همراه با شرکتهای پیمانکاری خود  با اجرای تمامی اقدامات پیشگیرانه از ابتلای پرسنل خود در رده های مختلف شغلی و پیاده سازی پروتوکل طرح فاصله گیری اجتماعی ضمن توجه ویژه به سلامتی پرسنل خود فعالیت های تولیدی خود را لحظه ای متوقف نکرده است و به منظور محقق سازی شعار سال ( جهش تولید ) همچنان به روند تولید مواد اولیه و محصولات فولادی خود بعنوان کالایی استراتژیک برای توسعه کشور ادامه داده است .

15-4

گفتنی است طی دستور العمل ابلاغی مدیرعامل چادرملو، همه پرسنل اعم از کادر رسمی و نیروهای پیمانکاری هنگام بازگشت از مرخصی و پیش از شروع کار مجاب به انجام  آزمایش خون و معاینات پزشکی هستند و در صورت سلامتی کامل اجازه ورود به مجتمع ها داده می شود  و چنانچه علایم ویروس کرونا در آنها مشاهده شود بدون استثناء با هزینه شرکت، تحت درمان قرار میگیرند . تمامی پیمانکاران نیز مکلف شده اند هزینه درمان پرسنل و خانواده آنها را متقبل شوند .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه