روابط عمومی سنگ آهن مرکزی بافق؛

توزیع 4 هزار و 570 لیتر ماده ضدعفونی کننده دست و ماسک به پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

توزیع 4 هزار و 570 لیتر ماده ضدعفونی کننده دست و ماسک به پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق
کدخبر : 7787

کارشناس بهداشت شرکت سنگ آهن با بیان اینکه به میزان 4 هزار و 570 لیتر ماده ضدعفونی کننده دست به نماینده معاونت های هر بخش تحویل داده شد تا به ازای هر نفر یک لیتر از این مواد تحویل کلیه پرسنل داده شود،افزود: همچنین 4 هزار و 570 عدد ماسک نیز به نمایندگان معاونت های هر قسمت داده شده تا به ازای هر پرسنل یک ماسک نیز تحویل آنان داده شود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق، حامد فتاحی کارشناس بهداشت شرکت سنگ آهن با اشاره به تمهیدات و اقداماتی که با شروع به کار این مجموعه انجام گرفته،گفت: امروز به میزان 4 هزار و 570 لیتر ماده ضدعفونی کننده دست به نماینده معاونت های هر بخش تحویل داده شد تا به ازای هر نفر یک لیتر از این مواد تحویل کلیه پرسنل داده شود و در مکان هایی که آب و صابون برای شست وشوی دست نیست،استفاده کنند.

 

وی افزود: همچنین 4 هزار و 570 عدد ماسک نیز به نمایندگان معاونت های هر قسمت داده شده تا به ازای هر پرسنل یک ماسک نیز تحویل آنان داده شود. فتاحی با اشاره به اینکه مواد ضدعفونی کننده ای که در اختیار پرسنل قرار داده شده به مدت سه هفته مورد استفاده قرار می گیرد،اظهار داشت: بعد از آن مجدد به میزان زیاد ظرف های یک لیتری از مواد ضدعفونی کننده دست خریداری و به هر نفر تحویل داده خواهد شد. وی با تاکید به اینکه مهمترین عامل برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس رعایت اصول بهداشت فردی از جمله شستشوی صحیح دست ها است،گفت: بهترین ماده برای شست و شوی دست ها آب و صابون است که در صورت نبود آن پرسنل می توانند از مواد ضدعفونی کننده استفاده نمایند که در ظروف اسپری ریخته و به صورت افشانه استفاده نمایند.

 

کارشناس بهداشت شرکت سنگ آهن ادامه داد: برای گند زدایی محیط به تمامی نمایندگان معاونت ها وایتکس و ماده شوینده داده شده که با درصد یک به ۴۹ تهیه و محلول را برای ۲۴ ساعت استفاده کنند. وی از تمامی پرسنل خواست فاصله فردی را به میزان دو متر حفظ کرده تا این ویروس از طریق قطرات تنفسی به آنان منتقل نشود،افزود: همچنین در محیط کاری از تجمع های غیرضروری پرهیز کنند تا زنجیره انتقال این بیماری شکسته شود. فتاحی در خصوص لغو کارت زنی پرسنل توضیح داد: تمهیدات لازم اتخاذ شده بود اما به دلیل عدم رعایت فاصله فردی و ازدحام جمعیت کارت زنی این امر فعلا لغو شده و ورود و خروج پرسنل توسط سرپرستان ثبت می شود. وی در پایان سخنان خود از رسانه ها خواست مطالب خود را طبق مستندات و بر پایه ی علمی یا از سازمان وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی نشر دهند زیرا انتشار اخبار نادرست به مردم نه تنها کمکی نمی کند بلکه سلامت روان آن را به خطر می اندازد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه