مدیرعامل فولاد اکسین:

سلامت پرسنل و خانواده‌ آنها اولویت اول ما است

سلامت پرسنل و خانواده‌ آنها اولویت اول ما است
کدخبر : 7897

هجدهمین جلسه کمیته بحران پیشگیری از ویروس کرونا با حضور مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در سالن کنفرانس حوزه مدیریت این شرکت برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، در چهارمین جلسه این کمیته در سال جدید که روز جاری با حضور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در سالن کنفرانس حوزه مدیریت این شرکت برگزار شد، رئیس کمیته بحران پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا شرکت، گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام این کمیته به منظور حفظ سلامتی و نگهداشت محیط سالم و بهداشتی جهت کارکنان و خانواده‌های ایشان بیان کرد.

 

مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این جلسه با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همکاران و خانواده های آنان، در خصوص بحران ویروس کرونا در جامعه نکاتی را مطرح کرد، ایشان گفت: در شرایط فعلی اولویت اول ما حفظ سلامت پرسنل و خانواده های آنان می باشد که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

همچنین مهندس ابراهیمی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی بیان داشتند، از آنجا که هر سازمان نسبت به جامعه خصوصا جوامع اطراف خود مسئولیت هایی به عهده دارد، از کمیته بحران این شرکت خواست، با تشکیل گروه‌های جهادی متشکل از کارکنان، موضوع ضدعفونی نمودن اماکن و روستاهای اطراف کارخانه را انجام دهند.

 

امین ابراهیمی گفت، همه ما باید این آمادگی را داشته باشیم که در شرایط مختلف در مقابل این بحران ایستادگی کنیم، بنابراین اقدامات مختلف جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که تاکنون نیز داشته‌ایم را باید با شدت و حدت بیشتری انجام دهیم.

 

مدیرعامل فولاد اکسین در بحث خانواده نیز گفت، می بایست با ارائه روش های جدید مانند آموزش در خصوص پیشگیری از ابتلا به این ویروس، تهیه بسته ها و تحهیزات بهداشتی خانواده ها را پشتیبانی کنیم.

 

ایشان یادآور شد، خوشبختانه همکاران جوان ما در فولاد اکسین خوزستان با توجه به تمامی نکات مطرح شده در رابطه با ویروس کرونا، توانستند در همین شرایط رکورد جدیدی در تولید به منصه ظهور برسانند، که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی افزود، با توجه به اینکه سال ۱۳۹۹ به جهش تولید نامگذاری شده، همه ما می بایست در راستای اهداف استراتژیک شرکت که همان تولید ورقهای آلیاژی خاص میباشد با تمام توان گام برداشته و شعار رهبر معظم انقلاب را محقق کنیم.

 

ایشان در پایان گفت، سلامت پرسنل از اهمیت بسزایی برخوردار است پس تمام تلاش و تجهیزات بهداشتی و ایمنی مورد نیاز و همچنین در صورت نیاز آموزش هایی پیرامون پیشگیری از ویروس کرونا جهت کارکنان شرکت باید انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه