قائم مقام ایمیدرو:

محدودیت مالی برای تکمیل طرح های توسعه منطقه ویژه پارسیان نداریم/ اسکله شماره ۵ تا پایان بهار تحویل می شود

محدودیت مالی برای تکمیل طرح های توسعه منطقه ویژه پارسیان نداریم/ اسکله شماره ۵ تا پایان بهار تحویل می شود
کدخبر : 7929

قائم مقام ایمیدرو اعلام کرد: محدودیت مالی برای تکمیل طرح های توسعه منطقه ویژه پارسیان وجود ندارد. نعیمی در عین حال خبر داد که اسکله شماره 5 پارسیان در بهار تحویل داده می شود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، عباس نعیمی در سومین جلسه پایش منطقه ویژه پارسیان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در سال جهش تولید، تلاش ما این است که در کنار افزایش تولید واحدهای معدن و صنایع معدنی، طرح های توسعه ای را با سرعت پیش تری تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: اکنون اسکله شماره ۵ پارسیان به پیشرفت حدود ۹۷ درصدی رسیده و تا پایان سه ماهه نخست امسال تحویل می شود. سایر اسکله ها نیز تا پایان امسال، به مرحله راه اندازی می رسند.

قائم مقام ایمیدرو با تاکید بر اینکه اولویت ما در منطقه ویژه پارسیان، فراهم کردن زیرساخت های کارخانه آلومینیوم جنوب (سالکو)، است، تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف دولت ایجاد اشتغال و توسعه است، تلاش ما این است که پس از احداث بندر و زیرساخت ها، به سرعت ساخت و سازها برای اجرای طرح های توسعه ای آغاز شود.

وی افزود: با توجه به مزیت های خاص این منطقه ویژه برای صنایع انرژی بر، باید زمینه های جذب سرمایه گذاران را در این منطقه فراهم کنیم.در این جلسه ، عباس نعیمی، قائم مقام ایمیدرو به صورت ویدیوکنفرانسی با حسن شاهرخی رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، مسعود پاکزاد مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان و محسن یزدانیان مجری پروژه بندر پارسیان، مسائل مربوط به راهکارهای جذب سرمایه گذار در این منطقه را بررسی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه