نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از آسایشگاه گهرزمین:

اقدامات گهرزمین قابل تحسین است

اقدامات گهرزمین قابل تحسین است
کدخبر : 8343

صبح امروز آقایان علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت گهرزمین و محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از آسایشگاه جانبازان این شرکت بازدید کردند.

به گزارش  رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین؛ صبح امروز آقایان علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت گهرزمین و محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از آسایشگاه جانبازان این شرکت بازدید کردند.

 

علی اکبر پوریانی در این بازدید با ارائه گزارشی از کارهای انجام شده در این زمینه عنوان کرد: این مجموعه در مساحت 550 متر مربع با تجهیزات کامل در اختیار جانبازان قرار دارد که شامل 6 اتاق 3 تخته می باشد و همزمان می تواند میزبان 18 جانباز قطع نخاعی باشد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد طرح توسعه مجموعه در دستور کار است و با تمامی وجود در خدمت جانبازان و ایثارگران هستیم.

 

همچنین نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به موفقیت های شرکت گهرزمین در زمینه های مختلف گفت: اقدام گهرزمین در بحث ساخت و تجهیز این آسایشگاه قابل تحسین است که این مهم، نشان از توجه این شرکت به جایگاه شهداء ،ایثارگران و جانبازان می باشد.

 

وی مدیریت شرکت گهرزمین را موفق دانست و افزود: آقای پوریانی از افرادی هستند که در زمینه خدمت به جانبازان و ایثارگران کارهای بزرگی کردند و همیشه به تاکیدات شهید سپهبد سلیمانی توجه خاصی داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه