در نشست شورای مدیران سازمان توسعه تجارت ایران مطرح شد:

افزایش تعامل کارشناسی با سایر دستگاه‌ها

افزایش تعامل کارشناسی با سایر دستگاه‌ها
کدخبر : 8705

معاون وزیر و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه جلسه شورای مدیران سازمان توسعه تجارت ایران تعامل کارشناسی با دستگاههای مرتبط با حوزۀ صادرات را از اولویتهای سازمان توسعه تجارت ایران عنوان کرد.

به گزارش رصد اقتصادی  و به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم، در این نشست، پیگیری احیای معاونت توسعه بازرگانی خارجی با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع را از جمله برنامه های سازمان توسعه تجارت ابران اعلام کرد و اظهار داشت: از روسای سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت استانها خواسته شده با تعیبن تکلیف معاونت توسعه تجارت خارجی در چارت سازمانهای صمت استانی، نمایندۀ تام الاختیار هر سازمان در حوزه تجارت خارجی با هدف پیگیری امور مربوط به صادرات و تجارت خارجی را معرفی نمایند.

وی ادغام کارگروه توسعه صادرات و کمیته کارشناسی شورای‌عالی صادرات غیر نفتی را به مثابه ایجاد بازوی اجرایی کارآمدتر برای مصوبات شورای‌عالی توسعه صادرات غیر نفتی دانست و تأثرگذاری آن را در گرو حضور فعال‌تر دستگاه‌های مرتبط با تجارت خارجی کشور عنوان کرد.

 زادبوم همچنین با اشاره به ضرورت تبدیل تهدید شیوع ویروس کووید ۱۹ به فرصت در جهت افزایش تولیدات صادرات محور، بر پیگیری رفع مشکلات لجستیکی صادرات به ویژه، حمل و نقل تأکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه