ثبت بالاترین رکوردهای تولید ماهانۀ گندله و حمل ریلی در فولاد سنگان

ثبت بالاترین رکوردهای تولید ماهانۀ گندله و حمل ریلی در فولاد سنگان
کدخبر : 8718

کارکنان بلندهمت شرکت فولاد سنگان با تولید 381 هزار و 93 تن گندله در فروردین‌ماه و ارسال روزانۀ 16 هزار و 200 تن از این محصول توسط ناوگان ریلی به دو رکورد بی‌نظیر دست یافتند.

به گزارش کیوسک خبر رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، مدیرعامل فولاد سنگان با اعلام این خبر گفت: کسب این افتخارات غرورآفرین در سال جهش تولید با توجه به برنامه‌ریزی مدون و عملیاتی کردن نقشه‌های استراتژیک تولید شرکت و با همت شبانه‌روزی تلاشگران فولاد سنگان به ثبت رسید و برگ زرین دیگری را به کتاب افتخارات این شرکت افزود.


علی امرائی در همین خصوص اظهار داشت: تلاشگران شرکت فولاد سنگان با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش مضاعف و با هدف محقق کردن شعار جهش تولید، علی‌رغم دشواری‌های موجود در تأمین مواد اولیه، توانستند به بالاترین رکوردهای تولید ماهانۀ گندله و حمل ریلی از ابتدای راه‌اندازی کارخانه تاکنون دست یابند و گام موفق دیگری در تحقق اهداف بزرگ‌ترین فولادساز خاورمیانه بردارند.


وی با اشاره به اهمیت مزیت‌های حمل ریلی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های ریلی، ارتقای ایمنی جاده‌ها، کاهش قیمت تمام‌شدۀ محصول و فواید ارزشمند دیگری به همراه دارد.


مدیرعامل فولاد سنگان تأکید کرد: مسلما نقش راهبردی و بی‌بدیل فولاد سنگان در تأمین مواد اولیۀ خوراک کارخانجات فولادی، موجب سرعت‌بخشی چرخۀ تولید در فولاد مبارکه و جهشی عظیم در زنجیرۀ فولاد خواهد بود و این مهم ارمغان پیشرفت، تولید و اشتغال مولد در کشور خواهد شد.
امرائی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این شرکت خاطرنشان کرد: این موفقیت که با همدلی تمامی ارکان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در فروردین‌ماه به دست آمده مطمئنا سرآغاز دستاوردهای ارزشمندتری در سال جهش تولید خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه