درآستانه ولادت کریم اهل بیت (ع)؛

قلب تپنده مجموعه گندله سازی با موفقیت آزمایش شد

قلب تپنده مجموعه گندله سازی با موفقیت آزمایش شد
کدخبر : 8938

مجری طرح گندله سازی سه چاهون در خبری خوش با بیان اینکه قلب تپند.ه مجموعه گندله سازی با موفقیت آزمایش شد،اعلام کرد: کارخانه گندله سازی که قلب تپنده آن به کوره روتاری کیلن معروف است،عملیات نصب تجهیزات آن با موفقیت انجام و توسط موتور دیزلی 200 کیلو وات گردانده شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن ، مهندس شفیع مجری طرح گندله سازی سه چاهون   با بیان اینکه کوره روتاری کیلن که قلب تپنده کارخانه گندله سازی است و گندله خام در آنجا با حرارتی معادل 1 هزار و 250 درجه سانتی گراد پخته و خارج  می شود عملیات نصب آن با موفقیت انجام گرفته است،افزود: طراحی بسیارخوب تجهیز کوره و دقت بالای مهندسین ایرانی سبب شد تا نصب کوره توسط شرکت اپال صنعت کیش ، شرکت نصاب فکور صنعت تهران  و تلاش همه همکاران نصب تجهیز هزار تنی با موفقیت انجام شود .

 

وی با اشاره به اینکه مرحله آزمایشی راه اندازی کوره با موتور دیزلی 200 کیلو وات با موفقیت انجام گرفت،اظهار داشت:  به یاری خدا در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی قلب کارخانه گندله سازی و بعد از آن تولید گندله با کیفیتی خوب خواهیم بود که منشأ خیر برای مردم شهرستان، استان و کشور است.

شفیع با بیان اینکه طراحی کارخانه گندله سازی در سال 95 انجام گرفت و کوره آن توسط اتاق کنترل و برق اصلی کارخانه گردانده می شود،خاطر نشان کرد: یک موتور کمکی برقی در صورت قطع برق کارخانه و جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر مدنظر قرار دادیم و حتی برای احتیاط بیشتر موتور دیزلی 200 کیلو وات نیز در نظر گرفتیم تا در صورت قطع برق موتور کمکی نیز از آن برای تامین برق کوره استفاده شود.

مجری طرح گندله سازی سه چاهون این موفقیت در ماه مبارک رمضان و تقارن آن با تولد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را به فال نیک گرفت و گفت: این اتفاق ما را دلگرم می کند که همه عملیات نصب راه اندازی با همت و مساعدت مدیر عامل شرکت و کلیه مهندسین و همکاران مجموعه گندله سازی و دعای مردم مومن بافق به خوبی انجام خواهد گرفت.

وی در پایان از مدیر عامل دلسوز و تلاشگر شرکت سنگ آهن و اعضای هیئت مدیره و تمامی همکاران مجموعه به ویژه در پروژه گندله سازی،پیمانکاران شرکت فکور صنعت،آذران و مشاور مبتکران شهر صنعت و نیز همه مسولین و مردم معزز شهر دارالشجاعه بافق تشکر و قدردانی کرد.

 

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه