اهدای 500 بسته غذائی در قالب رزمایش همدلی وکمک مومنانه مجتمع فولاد صنعت بناب به نیازمندان

اهدای 500 بسته غذائی در قالب رزمایش همدلی وکمک مومنانه مجتمع فولاد صنعت بناب به نیازمندان
کدخبر : 9118

مجتمع فولاد صنعت بناب 500 بسته غذائی در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان اهدا کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی  به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، طی برنامه ای که به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور باقری بنانی نماینده منتخب مردم شهرستان بناب ، رفیعی فرماندار شهرستان و خطیبی سرپرست و عضو هیئت مدیره این مجتمع برگزار شد  توزیع 500 بسته غذایی حاوی اقلام مختلف، در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه آغاز شد.

 

خطیبی با اشاره به شرایط پیش آمده و منویات مقام معظم رهبری گفت : پیرو فرمایش مقام معظم رهبری، و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی به دستور جناب آقای دکتر جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری ، رزمایش کمک مومنانه در سراسر ایران توسط این گروه و شرکت های تابعه آن در حال انجام است  و امروز در بناب هم این حرکت و اقدام خیرخواهانه آغاز می شود که حدود 500 بسته غذائی بین نیازمندان و آسیب دیدگان شیوع بیماری کرونا توزیع خواهد شد .

 

مهندس خطیبی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افزایش تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب خاطر نشان کرد: فروردین سال ۹۹ این مجتمع توانست تولید خود را نسبت به فروردین سال قبل ۱۱۵ درصد در بخش فولاسازی و 75 درصد در بخش نورد افزایش دهد که در گام اول عمل به شعار سال انجام گردید.

 

وی با بیان اینکه سال قبل ۲۵۰هزار تن تولید داشتیم، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ضمن عمل به جهش تولید، به هدف گذاری سال ۹۹ یعنی تولید ۸۰۰ هزار تن در سال برسیم .

 

در پایان این برنامه مسئولین شهرستان بناب از خطوط تولید این مجتمع بازدید به عمل آوردند که شاهد فعالیت خطوط ذوب و نورد این مجتمع بودند و با توانمندی ها و فعالیت های جدید این مجتمع نیز دیدن کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه