• پایگاه خبری رصد اقتصادی
  • معدن
  • هیچ گونه بحثی در تعویض مدیریت شرکت سنگ آهن وجود ندارد / ورود شرکت سنگ آهن به بورس در واقع به دارایی های بازنشستگان فولاد اضافه می کند

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشود:

هیچ گونه بحثی در تعویض مدیریت شرکت سنگ آهن وجود ندارد / ورود شرکت سنگ آهن به بورس در واقع به دارایی های بازنشستگان فولاد اضافه می کند

هیچ گونه بحثی در تعویض مدیریت شرکت سنگ آهن وجود ندارد / ورود شرکت سنگ آهن به بورس در واقع به دارایی های بازنشستگان فولاد اضافه می کند
کدخبر : 9153

رضا مسرور در بحث مدیریت شرکت سنگ آهن با بیان اینکه هیچ گونه بحثی در تعویض وی وجود ندارد و تنها شایعاتی است که در بین مردم شهر وجود دارد،تصریح کرد: مهندس فلاح فردی توانمند بوده و صندوق فولاد نیز از ایشان حمایت می کند و خوشبختانه تعامل خوبی بین دو مجموعه برقرار اس

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از   روابط عمومی  شرکت سنگ آهن ،  رضا مسرور مدیرعامل صندوق کارکنان فولاد کشور در نشست با شورای اسلامی شهر بافق مردم بافق را انسان های فرهیخته ای معرفی کرد که این خصوصیت نشان از فرهنگ بالای آنان دارد.

وی در بحث شرکت دالاهو با بیان اینکه خصوصی نبوده و شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگان کارکنان فولاد است،اظهار داشت: شرکت سنگ آهن همانند دیگر شرکت های بزرگ که از ورود به بورس منفعت برده، خواهان ورود به بازار سرمایه و بورس است و این یکی از رویکردی های صندوق فولاد می باشد.

مسرور ادامه داد: ورود شرکت سنگ آهن به بورس برای مردم فوایدی خواهد داشت و در واقع به دارایی های بازنشستگان فولاد اضافه می شود.

وی با بیان اینکه هیچ گونه منعی در پرداخت 2 درصد فروش معادن وجود ندارد،افزود: شرکت سنگ آهن به وظیفه خود در این زمینه عمل نموده و این امر بدون نگرانی ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد با تاکید به تسریع در طرح های توسعه که سبب اشتغالزایی جوانان می شود،بیان کرد: صندوق فولاد سرمایه گذاری بسیاری در این زمینه کرده و بسیاری از تجهیزات وارد شده، وثیقه آن از طریق صندوق فولاد انجام گرفته است.

وی در بحث مدیریت شرکت سنگ آهن با بیان اینکه هیچ گونه بحثی در تعویض وی وجود ندارد و تنها شایعاتی است که در بین مردم شهر وجود دارد،تصریح کرد: مهندس فلاح فردی توانمند بوده و صندوق فولاد نیز از ایشان حمایت می کند و تعامل خوبی بین دو مجموعه برقرار است.

پیگیری تامین خوراک شرکت سنگ آهن از دیگر موضوعانی بود که مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور به آن اشاره داشت.

مسرور در پایان سخنان خود گفت: همه ما در یک کشور زندگی می کنیم و با تعامل یکدیگر باید منافع بازنشستگان و مردم که در راستای منافع صندوق است را حفظ کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه