بهار پربار فولاد خوزستان در سال جهش تولید و دستیابی به رکوردهای پی در پی

بهار پربار فولاد خوزستان در سال جهش تولید و دستیابی به رکوردهای پی در پی
کدخبر : 9184

رکورد تولید روزانه فولاد خوزستان با ۸۱ ذوب و تولید ۱۳۵۲۱ تن شمش فولاد شکسته شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان  ضمن اعلام این خبر افزود: فولاد مردان خوزستان با استعانت از خداوند متعال و در ماه مبارک رمضان توانستند در لیالی قدر برای دومین بار در سالی که بنام جهش تولید مزین است، به رکورد جدیدی در تولید روزانه‌ی خود به میزان ۱۳۵۲۱ تُن دست یابند.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت: بدون شک تولید پایدار و با کیفیت محصولات در گروه فولاد خوزستان در این اوقات که سلامت جسمی و روانی جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا تهدید می شود، می تواند روحیه بخش برای جامعه بالاخص خانواده فولاد خوزستان باشد. 

این موفقیت حاصل تلاش بی‌وقفه و ایثارگونه‌ی، مردانی است که در هر شرایطی حفظ سنگر تولید و دستیابی به قله‌های موفقیت برایشان اولویت اول و آخر است.

 

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با بیان اینکه، این مجموعه ایمان خود به تحقق شعار سال جهش تولید را از همین ابتدای سال در عمل ثابت کرد، افزود: در چهاردهمین روز از فروردین ماه ۱۳۹۹ موفق شدیم، برای اولین بار در تاریخ شرکت با عبور از مرز تولید سیزده هزار تُن شمش فولاد، رکورد تولید روزانه را ارتقا دهیم، در ادامه و با پشتکار مثال‌ زدنی، رکورد ماهیانه را پس از دوسال در فروردین ماه به میزان بیش از ۳۴۵ هزار تُن رساندیم. به عبارتی می توان گفت شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۳۹۹ در مدار موفقیت حرکت می‌کند. 

 

محمدی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون و اجرای سیاست‌های تدوین شده، تولید پایدار و با کیفیت شرکت فولاد خوزستان تا پایان سال ۱۳۹۹ به همین منوال ادامه‌ دار باشد. برنامه تولید برای سالجاری سه میلیون و هشت صد هزار تُن در نظر گرفته شده است و همه ارکان فولاد خوزستان با تلاش و کوشش مثال زدنی و البته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی برای نیل به این هدف بسیج شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه