معارفه رییس جدید ایدرو

معارفه  رییس  جدید ایدرو
کدخبر : 9386

طی مراسمی با حضور مدیران وزارت صمت و ایدرو ، امیر بیات به عنوان سرپرست جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران معرفی شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از ایدرونیوز، صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت در مراسم معارفه رئیس جدید ایدرو با اشاره به نقش و قدمت ایدرو در توسعه صنعتی کشور بر احیا نقش محوری این سازمان در عرصه های نوین توسعه و مدیریت تاکید کرد.

 

نیارکی برخورداری ایدرو از اساسنامه و قانون تاسیس مترقی و منعطف که می‌تواند با حرکت در راستای اسناد بالادستی و سیاست‌های راهبردی وزارت صمت در حوزه های روزآمد توسعه تعیین کننده باشد را بستری پویا برای تحقق مصادیق جهش تولید برشمرد.

 

نیارکی با اشاره به اعتبار داخلی و بین المللی ایدرو بهره‌گیری از این اعتبار برای جذب و ایجاد سرمایه گذاری های مشترک با بخش خصوصی را از رویکردهای مورد تایید وزارت صمت عنوان کرد که می‌تواند پایه گذار تحولات مفید و نو باشد.

 

نیارکی همچنین به نقش هم افزایانه این سازمان توسعه‌ای در اجرای برنامه‌های محوری وزارت صمت اشاره کرد و خواستار بهره گیری و فعال سازی بیش از پیش کلیه ظرفیت‌های ایدرو در این مسیر شد.

 

امیر بیات دکترای مدیریت صنعتی با حکم مدرس خیابانی بعنوان سرپرست جدید ایدرو منصوب شده که سوابق متعددی چون مدیر عامل شرکت های لیدکو سازمان گسترش، فیدکو رئیس و عضو هیئت مدیره شرکتهای آلومینیوم ایران ، فراساحل، مجری طرحهای بیوایمپلنت، بانک خون بند ناف رویان، واکسن تب برفکی، کود بیولوژیک از نوع باکتر را در سوابق خود دارد.

 

در کارنامه بیات مسئولیت های اجرایی در شرکت های ایران دوچرخ، گروه صنعتی حدید و سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد دیده می شود .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه