معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه خبر داد:

دستیابی به رکوردهای جدید تولید در نواحی مختلف تولید در فولاد مبارکه

دستیابی به رکوردهای جدید تولید در نواحی مختلف تولید در فولاد مبارکه
کدخبر : 9458

مختار بخشیان معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه با اعلام این خبر اظهار داشت: کارکنان تلاشگر ناحیه آهن سازی توانستند رکورد غرور آفرین تولید 716 هزار و پانصد تن آهن اسفنجی در واحدهای احیا به ثبت برسانند و رکورد قبلی این ناحیه با 711 هزار و 500 تن را که در فروردین ماه امسال به ثبت رسید، بهبود یابد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری معدن نیوز - مختار بخشیان معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه با اعلام این خبر اظهار داشت: کارکنان تلاشگر ناحیه آهن سازی توانستند رکورد غرور آفرین تولید 716 هزار و پانصد تن آهن اسفنجی در واحدهای احیا به ثبت برسانند و رکورد قبلی این ناحیه با 711 هزار و 500 تن را که در فروردین ماه امسال به ثبت رسید، بهبود یابد.


بخشیان افزود: همچنین در واحد شهید خرازی ناحیه آهن سازی، نیز رکورد تولید ماهیانه آهن اسفنجی به میزان 255 هزار و 700 تن به ثبت رسید در حالی که رکورد قبلی این قسمت در فروردین ماه به مقدار 251 هزار و 600 تن بوده است.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه افزود: در مجتمع فولاد سبا نیز شاهد دست یابی به رکورد تولید ماهیانه کلاف گرم به میزان 131 هزار و 200 تن بودیم تا رکورد قبلی این مجتمع که در فروردین ماه سال جاری به میزان 127 هزار و 196 تن به ثبت رسیده بود، افزایش یابد.

وی تصریح کرد: همکاران پرتلاش نورد سرد نیز از این دومینوی رکورد بازنماندند و با تولید ماهیانه 53 هزار و 70 تن محصول در بازپخت شماره 2 و در زنجیره قلع اندود، رکورد تولید ماهیانه خط تمپر به میزان 13007تن، خط قلع اندود به میزان 10242 تن و خط برش قلع اندود 1 به میزان 4838 تن به جمع رکوردهای اردیبهشت ماه اضافه شدند.

بخشیان در پایان گفت: در ماه های ابتدایی سال به دلیل شرایط خاص تولید و مواجهه با کرونا ویروس، محدوریت هایی نیز همراه تلاشگران شرکت شد، ولی با همت و غیرت یک یک این تلاشگران عزیز، توانستیم با همکاری همه کارکنان، کارگران، شرکتهای پیمانکاری و پشتیبانی به رکوردهای جدید دست یابیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه