تحقق اصل بهره وری در مجتمع فولاد بافق

مجتمع فولاد بافق موفق به اخذ گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی شد

مجتمع فولاد بافق موفق به اخذ گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی شد
کدخبر : 9460

مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق استاندارد ملی 9653 مربوط به گواهی انطباق معیار صرفه جویی انرژی را از سازمان ملی استاندارد ایران دریافت کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق،مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق استاندارد ملی 9653 مربوط به گواهی انطباق معیار صرفه جویی انرژی را از سازمان ملی استاندارد ایران دریافت کرد.

مدیر بهره برداری مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از اخذ گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی توسط این شرکت خبر داد و گفت: این گواهینامه باتوجه به الزامات سازمان ملی استاندارد ایران و انطباق میزان مصرف انرژی با معیارهای تدوین شده، کسب گردیده است.

محمد حیدری ضمن تبریک روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف و تحقق اصل بهره وری در مجتمع فولاد بافق افزود: فعالیت های مهندسی انجام شده، آموزش و فرهنگ سازی کارکنان، استفاده از تکنولوژی و تجهیزات بروز، تعمیرات به موقع، مدیریت صحیح مصرف و جلوگیری از هدررفت انرژی از دلایل اصلی این موفقیت می باشد که در این راستا قدردان زحمات کلیه کارکنان به ویژه نفرات واحد کوره و برق هستیم.

وی افزود: محقق شدن بهره وری مستلزم تولید با کیفیت همراه با بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده بهینه از توان نیروی کار و تجهیزات و مهارت نفرات است، که در این زمینه علاوه بر مصرف انرژی، در زمینه بومی سازی قطعات، انجام طرح های تحقیقاتی و ابتکاری و مدیریت صحیح زمان و توقفات به نتایج مطلوبی رسیده ایم.

حیدری به همکاری مجتمع فولاد بافق در سه سال اخیر با برق منطقه ای استان یزد در زمینه کاهش مصرف در ساعات اوج بار اشاره کرد و گفت: مدیریت مصرف انرژی در این زمینه، موجب جلوگیری از خاموشی شهر، روستا یا خیابان در این زمان ها شده است. مدیر بهره برداری مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با اشاره به اینکه صرفه جویی در مصارف انرژی یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی می باشد، بیان کرد: این موضوع علاوه بر ذخیره و مدیریت صحیح انرژی و صرفه جویی در سرمایه های ملی کشور، باعث تولید با صرفه اقتصادی می شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه