همراهی و حمایت شورای اداری شهرستان در راستای تحقق جهش تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب

همراهی و حمایت شورای اداری شهرستان در راستای تحقق جهش تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب
کدخبر : 9709

همراهی و حمایت شورای اداری شهرستان در راستای جهش تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب انجام می گیرد.

بابک علیزاد شهیر مدیرعامل این مجتمع با حضور در فرمانداری ، دادگستری و ادارات کار، صمت،  استاندارد و محیط زیست ، در خصوص همکاری های لازم و حمایت های ایشان در جهت رونق و جهش تولید دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب؛ مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فولاد صنعت بناب در دیدار با امین رفیعی فرماندارشهرستان بناب به ارائه گزارش از آخرین وضعیت این مجتمع پرداخت و خواستار حمایت های لازم از این واحد تولیدی شد .

 

امین رفیعی نیز در این دیدار به همکاری و حمایت همه جانبه از سوی شورای اداری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان تاکیدکرد .

 

در ادامه ی این دیدارها با روسای دادگستری بناب، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت بناب، اداره استاندارد و اداره محیط زسیت شهرستان  بر توجه ویژه به سلامت فعالیت های تولیدی اقتصادی، مسائل کارگری، رفع مشکلات تولید، رعایت استاندارهای لازم و توجه ویژه به مسائل محیط زیستی تاکید و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب در حال حاضر با داشتن واحد های ذوب و ریخته گری و خطوط متعدد نورد به عنوان یکی از تاثیر گذارترین واحدهای تولید  فولاد کشور بوده و در اقتصاد و اشتغال منطقه نیز از جایگاه ویژه برخوردار است که انواع مقاطع فولادی را با کیفیت بالا تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه