مدیرعامل گهرزمین خبر داد:

افزایش تولید در سال جاری

 افزایش  تولید در سال جاری
کدخبر : 9711

جلسه بررسی مسائل معدن با حضور مدیرعامل، معاون اداری و پشتیبانی، مدیر معدن و پیمانکاران مربوطه در سالن کنفرانس امور معدن برگزار شد.

جلسه بررسی مسائل معدن با حضور مدیرعامل، معاون اداری و پشتیبانی، مدیر معدن و پیمانکاران مربوطه در سالن کنفرانس امور معدن برگزار شد. در ابتدای این جلسه مهندس علی پناهی گزارشی از مجموعه فعالیت ها و اقدامات امور معدن ارائه داد.

 

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین؛ در ادامه،  علی اکبر پوریانی مدیر عامل شرکت گهرزمین ضمن تشریح اهمیت تولید و میزان آن در سال جاری عنوان کرد : در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام “جهش تولید” نامگذاری شده است بایستی اقدامات عملیاتی و مهندسی مورد نیاز برای دسترسی به میزان تولید 2 میلیون اضافه بر سال مالی قبلی انجام شود .

 

پوریانی با اشاره به اینکه علیرغم مشکلات جاری شرکت، بحث ویروس کرونا و تبعات آن در کاهش تولید و مشکلات ناشی از تحریم برای تامین قطعات مصرفی ماشین آلات معدن، میزان تولید سنگ آهن 5 ماهه اول سال مالی تقریباً برابر با 5 میلیون بوده است، افزود: برای دسترسی به حداقل 20 میلیون در سال بایستی هرماه بالغ بر 2.5 میلیون تن سنگ آهن و12.5 میلیون تن خاک و باطله برداشت شود و این به این معناست که بایستی ظرفیت تجهیزاتی تقریباً 130% افزایش یابد و این امر باید از طرف پیمانکار مدنظر قرار گرفته و تجهیزات و ماشین آلات لازم مهیا گردد.

 

وی همچنین عنوان کرد: برخلاف اینکه با یکسری تعطیلی ها بدلیل شیوع ویروس کرونا مواجه بوده ایم عملکرد تولید ماه های ابتدایی امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی را بدنبال داشت که این مهم، نشان از تعهد و تخصص پرسنل می باشد.

 

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به پیمانکاری بررسی و بر بحث تامین نقدینگی هزینه های جاری تاکید شد تا پیگیری از طرف مدیرعامل محترم برای همکاری بیشتر از طرف اعضای محترم هیئت مدیره برای حمایت از ماموریت بخش معدن در سال جهش تولید، انجام پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه