مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان خبر داد:

مهار آتش در محوطه تراورس های قدیمی فولاد خوزستان

مهار آتش در محوطه تراورس های قدیمی فولاد خوزستان
کدخبر : 9870

آتش سوزی در محل نگهداری تراورس های قدیمی خطوط ریلی شرکت بطور کامل مهار شده است.

 

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ، از مهار آتش در یکی از انبارهای تراورس های قدیمی خطوط ریلی فولاد خوزستان خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان ، وی افزود: تراورس های از رده خارج شده خط ریلی قدیمی شرکت فولاد خوزستان در محوطه روباز کارگاه خطوط ریلی در ضلع شمالی شرکت نگهداری می شوند و امروز بعد از ظهر در پی گرمای هوا و شعله ور شدن این تراوس ها که آغشته به مواد نفتی هستند، آتش سوزی اتفاق افتاد.

محمدی اظهار داشت: این حریق با تلاش کارکنان ایمنی و آتش نشانی شرکت فولاد خوزستان و با همکاری سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت فولاد اکسین به موقع کنترل و اطفا حریق بصورت کامل انجام شد.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان ضمن تقدیر از کارکنان واحد ایمنی و آتش نشانی شرکت، سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت فولاد اکسین، تاکید داشت: این حریق خوشبختانه هیچ گونه آسیب فردی بدنبال نداشته و به بدلیل بعد مسافت و دور بودن محوطه حادثه از انبارها و تاسیسات، خسارتی به سایت صنعتی و تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه