عملکرد رضایت‌بخش مجموعه گل‌گهر از دیدگاه نمایندگان استان در مجلس

عملکرد رضایت‌بخش مجموعه گل‌گهر از دیدگاه نمایندگان استان در مجلس
کدخبر : 9886

نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد اتفاقات خوب و مثبتی در حوزه‌های مختلف مجموعه گل‌گهر هستیم، این مجموعه را یک پتانسیل ارزشمند برای استان و کشور دانستند.

نشست نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولین استان با مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت گل‌گهر، روز گذشته در محل دفتر این شرکت در تهران برگزار شد.

 

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، در ابتدای این نشست مهندس ملارحمان، گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه گل‌گهر در سال ۹۸ به نمایندگان ارائه داد و با بیان اینکه جهش تولید در منطقه گل‌گهر در سال ۹۸ به خوبی محقق گردیده است، گفت: در سال گذشته چندین طرح و پروژه در منطقه گل‌گهر با حضور مقامات ارشد کشور مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

 

مهندس ملارحمان افزود: در سال ۹۹ نیز برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌برداری از ۱۳ طرح و پروژه بزرگ در منطقه گل‌گهر انجام شده است که بهره‌برداری از هر کدام از این طرح‌ها می‌تواند به رونق اقتصاد و صنعت کشور و دستیابی به نقشه راه توسعه کشور کمک شایانی کند.

 

نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز از زحمات مهندس ملارحمان و مجموعه مدیریتی و پرسنل شاغل در منطقه گل‌گهر به پاس دستیابی به افتخارات به دست آمده به ویژه در حوزه تولید و اجرای طرح‌های توسعه تقدیر نمودند.

 

همچنین در این نشست، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، توضیحات مهندس ملارحمان و ارائه عملکرد یکسال گذشته شرکت گل‌گهر را بسیار خوب و مفید ارزیابی کرد و با بیان اینکه برگزاری این جلسه با حضور نمایندگان استان مثمرثمر خواهد بود، گفت: طرح‌هایی که سال گذشته در منطقه گل‌گهر افتتاح شد نقش زیادی در توسعه و رونق اقتصاد کشور دارد و همین‌طور طرح‌هایی که قرار است امسال مورد افتتاح قرار گیرد برای پیشرفت منطقه و کشور بسیار مفید خواهد بود.

 

دکتر شکراللهی نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی نیز، مجموعه گل‌گهر را یک پشتوانه مالی و مدیریتی بسیار خوب برای استان و کشور دانست و گفت: انصافا مجموعه مدیریتی گل‌گهر بسیار خوب و دلسوزانه کار می‌کنند و تاکنون در بحث تحقق جهش تولید بسیار موفق بوده‌اند و با توجه به عملکرد بسیار رضایت‌بخش مهندس ملارحمان و شناخت خوبی که از ایشان داریم قطعا هر کجا نیاز باشد از وی حمایت خواهیم کرد.

 

نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان افزود: با توجه به پتانسیل خوب جنوب استان در حوزه معادن درخواست ما از مدیرعامل شرکت گل‌گهر این است که نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند و به بحث سرمایه‌گذاری و اکتشاف معادن در جنوب استان ورود کند.

 

دکتر اعظمی نماینده مردم جیرفت نیز با بیان اینکه استان کرمان بهشت معادن کشور محسوب می‌شود، مجموعه گل‌گهر و مس را افتخاری برای استان و کشور دانست.

 

نماینده مردم جیرفت افزود: با توجه به گزارشی که امروز توسط مهندس ملارحمان ارائه شد، می‌توان به صراحت گفت؛ مجموعه گل‌گهر یکی از بهترین و موفق‌ترین مجموعه های معدنی و صنعتی در کشور محسوب می‌شود و با توجه به برنامه‌های منظمی که برای توسعه و پیشرفت طرح های مختلف معدنی در استان کرمان و حتی خارج از استان دیده شده، قطعا مجموعه گل‌گهر یک آینده بسیار روشنی در پیش خواهد داشت.

 

دکتر اعظمی، برنامه‌های گل‌گهر در حوزه سوددهی و تدوین نقشه راه در این زمینه را نشان‌دهنده این دانست که گل‌گهر، سال آینده به یک سوددهی قابل توجهی دست پیدا خواهد کرد و این جای بسی افتخار هست.

 

نماینده مردم جیرفت با بیان اینکه، جنوب استان کرمان معادن متنوعی دارد و چونکه نمی‌توانیم چندان روی اقدامات دولت حساب کنیم لذا از گل‌گهر درخواست داریم در این حوزه سرمایه‌گذاری کند به ویژه در حوزه اکتشاف معادن جنوب استان.

 

وی همچنین ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط شرکت گل‌گهر در حوزه فرهنگی در یکسال گذشته، خواستار تداوم این فعالیت‌ها و حمایت بیشتر گل‌گهر از حوزه فرهنگ و زیرساخت‌های فرهنگی در استان شد.

 

صمد الله محمدی نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی نیز، مهندس ملارحمان را مدیری صادق دانست که نگاهشان ملی هست و در تمام اقداماتی که در گل‌گهر انجام می‌دهند منافع کشور و ملت را در نظر می‌گیرند.

 

مهندس مروجی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان نیز گفت: در جلسات قبلی که داشتیم در رابطه با سرمایه‌گذاری گل‌گهر در حوزه معادن جنوب استان رایزنی‌ها و مذاکراتی انجام شد که مهندس ملارحمان قول همکاری و سرمایه‌گذاری داده‌اند و همین موضوع برای ما جای امیدواری دارد.

 

وی افزود: چنانچه گل‌گهر کمک کند و پای کار بیاید، در شهرهای جنوبی استان عملیات اکتشاف و رونق معادن عملیاتی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه