در مجمع عمومی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تصویب شد:

تقسیم سود ۱۶۰ تومانی به ازای هر سهم

تقسیم سود ۱۶۰ تومانی به ازای هر سهم
کدخبر : 9960

در مجمع عمومی عادی سالانۀ صاحبان سهام شرکت فولاد امیرکبیر کاشان و با حضور حداکثری سهام‌داران، تقسیم سود ۱۶۰ تومانی به ازای هر سهم و جایگزینی شرکت توسعۀ معادن و فلزات با شرکت پرشین بتن مقاوم گیلان در ترکیب اعضا هیئت‌مدیرۀ این شرکت به تصویب رسید.

در این مجمع، پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، اعضای هیئت‌رئیسه مجمع مشخص شدند. سپس شهرام عالی‌وند مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، در سخنانی با اشاره به ثبت رکوردهای تولید روزانه، ماهانه و سالانه در خطوط مختلف تولید این شرکت گفت: خوشبختانه علی‌رغم بحران شیوع کرونا، با همت کارکنان و مدیران شرکت شاهد استمرار تولید و ثبت رکوردهای جدید در واحدهای مختلف این شرکت بودیم.

 

به گزارش  رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، وی با اشاره به سهم ۱۷ درصدی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در تولید گالوانیزۀ کشور گفت: در سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار تن گالوانیزه در این شرکت تولید شد که به لحاظ کمی و کیفی از مزیت‌های رقابتی در کشور و خاورمیانه بهره می‌برد.

 

عالی‌وند در ادامه از تسویۀ قطعی کلیۀ صورت‌های مالیاتی ارزش‌افزوده این شرکت تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

 

وی افزود: در سال گذشته با بومی‌سازی اقلام موردنیاز شرکت بیش از ۳۰۰ هزار دلار صرفه‌جویی ارزی شد و در تعداد اقلام بومی‌سازی شده، بیش از ۱۱ درصد رشد داشته‌ایم.

 

مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ادامه به افزایش سهام شناور شرکت از ۱۰ درصد در سال گذشته به ۲۵ درصد در سال جاری اشاره کرد و گفت: این امر نقش مؤثری در روند تولید و ارزش سهام دارد.

 

وی در ادامه با بیان این‌که شرکت بر ارتقای سطح آموزش و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی تأکید دارد، افزود: به‌موجب همین رویکرد، افتخارات چشمگیری به دست آمده است که از آن جمله می‌توان به دریافت تندیس بلورین جایزۀ تعالی سازمانی، کسب تندیس زرین صنعت سبز کشور، دریافت تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی، کسب لوح زرین حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی و دریافت عنوان واحد نمونۀ صنعتی استان اصفهان اشاره کرد.

 

عالی‌وند در ادامه از تعهد به انجام مسئولیت‌های اجتماعی به‌عنوان یک اصل اساسی در مدیریت شرکت نام برد و افزود: مشارکت بیش از 2.5 میلیارد تومانی در حمایت از شبکۀ بهداشت و درمان شهرستان در مقابله با ویروس کرونا، کمک به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان بحران‌های طبیعی، کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، کمک به مدارس مناطق محروم کاشان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت، حمایت از تیم‌های ورزشی و کمک به سازمان تبلیغات و بسیج و امور فرهنگی شهرستان ازجمله اقدامات شرکت در بخش مسئولیت‌های اجتماعی است.

 

در ادامه با گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی مورد تصویب قرار گرفت و درخصوص انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، روزنامۀ رسمی شرکت و سایر موارد مندرج در دستور جلسه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه