ثبت اولین رکورد تولید گندله در شرکت سیمیدکو

ثبت اولین رکورد تولید گندله در شرکت سیمیدکو
کدخبر : 9996

در کمتر از یک ماه از زمان آغاز رسمی راه اندازی کارخانه گندله شرکت سیمیدکو، اولین رکورد تولید روزانه ثبت شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد و به نقل از مهندس مدتی فر، رکورد تولید گندله کارخانه این شرکت شکسته شد. 

مدیرعامل شرکت سیمیدکو با بیان این مطلب افزود:بر اساس برنامه از پیش تعیین شده و برای تولید سال اول این کارخانه، روزانه هفت هزاروهشتصد تن گندله پیش بینی شده بود که در کمتر از یک ماه از زمان آغاز فعالیت این کارخانه و در نیمه خرداد سالجاری با ثبت تولید #هشتهزاروسیصدوشش تن گندله، از ظرفیت تولید تعیین شده عبور نمود.

مدیرعامل شرکت سیمیدکو این موفقیت را مرهون سیاست های وزارت صمت و تلاشهای مدیران ارشد حوزه معدن وصنایع معدنی از جمله  ایمیدرو و شرکت فولاد خوزستان دانست و تاکید نمود پولاد مردان شرکت سیمیدکو در تلاشند فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال بنام سال #جهش_تولید را در عمل به منصه حضور برسانند.

لازم به ذکر است شرکت سیمیدکو از شرکتهای تابعه هولدینگ فولاد خوزستان بوده و در شرقی ترین نقطه کشور، در منطقه عسلویه معدنی کشور، فعالیت مینماید.

کارخانه تولید گندله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این شرکت با ظرفیت تولید دو ونیم میلیون تن گندله در سال، بزودی با حضور مقامات ارشد کشوری بصورت رسمی، افتتاح خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه