دلار ارزان شد | سه شنبه 31 تیر

دلار ارزان شد | سه شنبه 31 تیر
کدخبر : 11534

قیمت دلار عصر امروز با کاهش ۲ هزار تومانی، به ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

دلار در ماه های اخیر رشد بی سابقه ای داشت . قیمت دلار در هفته گذشته رکورد زد . دلار اما دو روزی هست که سیر نزولی به خود گرفته است . قیمت روز دلار را در این بسته خبری بررسی می کنیم :

 

 

بازار ارز که این روز‌ها با تزریق ارز حاصل از صادرات به سیستم معاملات ارزی کشور،  شاهد تلاطمات قابل تاملی است، باز هم در معاملات امروز خود ریزش نرخ‌ها را حس کرد.

 

 


خبرداغ : عصرجدید | داور معروف عصرجدید سکته کرد + فیلم دیده نشده


 


صبح امروز معاملات ارز در صرافی‌های خیابان فردوسی هم دیدنی بود. فروشندگان صف فروش تشکیل داده و برای فرار از ضرر و زیان احتمالی در این سرمایه گذاریِ نامطمئن، قصد عرضه ارز‌های خود به بازار  را داشتند.

 



ساعت از ۱۱ و نیم گذشته بود که تابلو‌ صرافی‌های این منطقه، دلار را با نرخ ۱۹ هزار و ۸۹۰ تومان خریداری و با رقم ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان به فروش می‌رسانند.

 

 

خبر فوری  : محسن افشانی به کما رفت + فیلم جنجالی

 

 

 

 
تابلوی صرافی
این عکس متعلق به تابلو‌های صرافی روز ۳۰ تیر ۹۹ است
 

این نرخ‌ها بیانگر ریزش ۲ هزار تومانی قیمت دلار است، البته این کاهش قیمت  به یک باره اتفاق نیفتاده و این موضوع از عصر روز گذشته، به صورت پلکانی رخ داده است. به نظر می‌رسد ورود ارز‌های صادراتی به سامانه نیما و رجوع صادرکنندگان برای خرید ارز از بازار ثانویه، منجر شده تا قیمت‌ها به سمت واقعی شدن حرکت کند.
 
 
 
تنها چند ساعت تا پایان مهلت  بازگشت ارز حاصل از صادرات به سامانه نیما برای صادرکنندگان باقی مانده و شلوغی خیابان فردوسی و همچنین پراکندگی دلالان در اطراف خیابان منوچهری نشان دهنده این است که بانک مرکزی به صورت جدی  قصد دارد تا ذخایر ارزی را تقویت کند.
 
 
 
حال باید منتظر ماند و دید چه میزان از صادرکنندگان به عهد خود وفا و نام چند نفر فردا روی میز دستگاه قضا به عنوان صادرکننده متخلف گذاشته خواهد شد.
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه