آموزش گام به گام خرید بیت کوین در ایران

آموزش گام به گام خرید بیت کوین در ایران
کدخبر : 12235

در عصر دیجیتال امروزی ارزهای دیجیتال حرف اول را می زنند. به همین دلیل بازار خرید و فروش بیت کوین بسیار داغ است.

 اما قبل از هر کاری باید اول بدانید که چگونه باید بیت کوین را خرید و از آن نگهداری کرد؟ شاید فکر کنید خرید بیت کوین در ایران سخت باشد و یا حتی غیر ممکن. اما  این گونه نیست. شما به راحتی می توانید نسبت به خرید بیت کوین در ایران اقدام کنید. در این مقاله ما بهترین سایت خرید بیت کوین را معرفی خواهیم کرد. شما با استفاده از این سایت می توانید خرید و فروش خود را انجام دهید و حتی برای  خرید لجر و دیگر کیف پول ها از خدمات این سایت استفاده کنید.

 

hgrter

 

خرید بیت کوین در ایران

همانطور که می دانید بیت کوین اولین و معروف ترین ارز دیجیتال در جهان می باشد. این معروفیت باعث شده عرضه و تقاضا در جهان و حتی ایران افزایش پیدا کند. اکثر افرادی که در این زمینه می خواهند شروع به فعالیت کنند نمی دانند از کجا باید شروع کنند؟ یا حتی نمی دانند که امکان خرید بیت کوین در ایران وجود دارد یا نه؟ از طرفی در گذشته خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در ایران غیر قانونی بود ولی از اواسط سال 98 قانون گذاری های لازم برای خرید و فروش این ارزها در کشور انجام شد. و اکنون خرید و فروش و حتی استخراج بیت کوین در ایران کاملا قانونی می باشد.

 

چگونه بیت کوین بخریم؟

شاید فکر کنید خرید بیت کوین خیلی سخت و دشوار است. اما باید بگوییم که اینطور نیست. به راحتی و در چند مرحله می توانید بیت کوین بخرید. شما فقط با طی کردن مراحل زیر می توانید به سادگی هر مقداری که می خواهید بیت کوین بخرید:

  • تهیه کیف پول مناسب برای نگهداری بیت کوین

از نظر فنی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ماهیت فیزیکی ندارند. پس برای نگهداری آن نیاز به یک کیف پول مناسب دارید. کیف پول های ارزهای دیجیتال به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم می شوند. مزیت کیف پول های آفلاین امینت بالای آنها نسبت به کیف پول های آنلاین می باشد. معروف ترین کیف پول آفلاین لجر می باشد. برای خرید لجر می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کنید. معروف ترین کیف پول های آنلاین کوینومی و اتومیک هستند. شما با مراجعه به این سایت ها می توانید یک کیف پول آنلاین تهیه کنید.

 

re3

 

  • یافتن و انتخاب یک فروشنده یا صرافی معتبر

بعد از انتخاب کیف پول باید یک صرافی یا فروشنده معتبر پیدا کنید. سایت ها و گروه های مجازی زیادی برای این کار وجود دارند. ولی بهتر است برای به حداقل رساندن ریسک از صرافی و مجموعه های معتبری همچون ایرانیکارت این خدمات را دریافت کنید.

  • انجام مراحل احراز و تایید هویت

معمولا برای خرید بیت کوین در ایران باید ابتدا در سایت مورد نظر ثبت نام کنید و پس از آن با ارسال مدارک شناسایی نسبت به احراز و تایید هویت خود اقدام کنید.

  • انتخاب مقدار و روش پرداخت هزینه

پس از اینکه مراحل بالا را سپری کردید به راحتی می توانید هر مقداری که می خواهید بیت کوین بخرید. پس از اینکه مقدار دلخواهتان مشخص شد باید هزینه آن را به صورت ریالی پرداخت کنید و آدرس کیف پول خود را ارسال کنید تا بیت کوین های خود را تحویل بگیرید.

بهترین سایت خرید بیت کوین در ایران کدام است؟

حتما موقع خرید بیت کوین این سوال برای شما هم پیش می آید. اینکه کدام یک از سایت های موجود بهترین هستند؟ باید بدانید برای اینکه بهترین سایت را انتخاب کنید به چه نکاتی توجه کنید. از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرد گستردگی خدمات و سابقه فعالیت آن مجموعه می باشد.

مجموعه ایرانیکارت با بیش از 10 سال سابقه در امور پرداخت های ارزی و بین المللی جز معتبرترین و بهترین سایت خرید بیت کوین در ایران می باشد. می توان گفت ایرانیکارت جز معدودترین مجموعه هایی است که علاوه بر ارائه تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال، کیف پول های سخت افزاری متنوع را با تضمین اصالت آنها به کاربران خود ارائه می دهد. همین مسئله باعث شده که کاربران به راحتی بتوانند تمام آنچه که نیاز دارند را یکجا خرید کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه