قیمت طلا ، سکه و ارز سه شنبه | 98/9/26

قیمت طلا ، سکه و ارز سه شنبه | 98/9/26
کدخبر : 1314

نرخ ارز، سکه، طلای ۱۸ عیار و دلار- قیمت طلا و سکه در بازار نسبت به روز گذشته افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون ۴۴۰ هزار تومان قیمت خورد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از فرارو : بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون ۴۴۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۴۲۰ هزار تومان معامله شد.
 
 
 

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومان، ربع سکه، اما ربع سکه با ۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان قیمت خورد.
 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۵۳ هزار ۳۸۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۷۹ دلار قیمت خورد.
 
 
قیمت روز سکه و قیمت طلا در بازار
نوع قیمت معاملاتی روز گذشته قیمت معاملاتی امروز 
مثقال طلا
۱۹,۱۷۰,۰۰۰
۱۹,۶۴۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۴,۴۲۵,۳۹۰
۴,۵۳۳,۸۹۰
سکه جدید
۴۳,۶۵۰,۰۰۰
۴۴,۴۰۰,۰۰۰
سکه قدیم
۴۳,۵۰۰,۰۰۰
۴۴,۲۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۲۳,۲۰۰,۰۰۰
۲۳,۳۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۱۴,۲۰۰,۰۰۰
۱۴,۱۰۰,۰۰۰
سکه گرمی
۹,۰۰۰,۰۰۰
۹,۰۰۰,۰۰۰
انس طلا
۱۴۷۶دلار
۱۴۷۹دلار
 

 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

صرافی ملی قیمت دلار را برای سه‌شنبه بیست و ششم آذر با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به نرخ‌های پایانی دوشنبه، ۱۲ هزار ۷۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری کرد.
 
 
 
 

قیمت فروش یورو، در صرافی‌های بانک‌ها تغییری نداشت و ۱۴ هزار تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار ۹۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.
 
 
نرخ دلار و یورو در صرافی ملی
  نوع ارز نرخ خرید نرخ فروش
یورو
۱۳۹،۰۰۰
۱۴۰،۰۰۰
دلار
۱۲۶،۰۰۰
۱۲۷،۰۰۰


قیمت دلار و سایر ارز‌های بانکی در روز سه‌شنبه ۲۶ آذر ۹۸

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای روز (سه‌شنبه بیست و ششم آذر ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش قیمت روز گذشته ۵۵ هزار و ۸۵۰ ریال و هر یورو نیز ۴۶ هزار و ۸۲۰ ریال ارزش‌گذاری شد

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۹/۲۶

قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۴۷۱ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.​

 

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز 98/09/26

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به دیروز 4 میلیون و 471 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 449 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 349 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 450 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 910 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 453 هزار و 200 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1477 دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای 24عیار 604 هزار و 200 تومان، هر مثقال طلا یک میلیون و 963 هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد 12 هزار و 800 تومان، قیمت درهم امارات 3 هزار و 512 تومان و قیمت پوند انگلیس 17 هزار و 81 تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  12 هزار و 700 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار و 600 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 14 هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 900 تومان است.//تسنیم 

قیمت طلا در بازار جهانی سه شنبه 26 اذر 

در حالی که اظهارنظرهای ضد و نقیض از سوی مقامات چینی و آمریکایی در مورد توافق تجاری اعلام شده در هفته گذشته موجب تداوم نگرانی سرمایه گذاران شده است، قیمت طلا امروز افزایش جزئی را شاهد بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.04 درصد افزایش به 1476 دلار و 78 سنت رسید. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز امروز با 0.01 درصد رشد به 1480 دلار و 70 سنت رسید.

لری کودلوف، مشاور اقتصادی کاخ سفید روز دوشنبه گفت، فاز نخست توافق تجاری به طور کامل نهایی شده است. وی افزود، بر اساس این توافق، صادرات آمریکا به چین دو برابر خواهد شد. اما در آستانه امضای توافق مقامات چینی همچنان به شکلی محتاطانه اظهار نظر می کنند.

به موجب توافق حاصل شده، واشنگتن بخشی از تعرفه های وضع شده علیه کالاهای چینی را کاهش خواهد داد و در مقابل چین خرید محصولات کشاورزی و تولید فراورده های نفتی از امریکا را در طی 2 سال آینده حدود 200 میلیارد دلار افزایش خواهد داد.

ارزش سهام در بورس های آسیایی امروز شاهد افزایش بود، اما عدم ارائه جزئیات بیشتر درباره توافق به دست آمده مانع از رشد بیشتر شاخص ها شد.

طلا که در هنگام بروز وضعیت های آشفته اقتصادی و سیاسی به عنوان محلی امن برای سرمایه گذاری شناخته می شود، از ابتدای امسال تاکنون تحت تاثیر جنگ تجاری و تاثیر آن بر اقتصاد جهانی حدود 15 درصد گران شده است.

در سایر بازارها، قیمت فلز پالادیوم امروز با 0.2 درصد افزایش به 1981 دلار و 54 سنت رسید. قیمت پالادیوم در جلسه قبل به رکورد 1991 دلار و 38 سنت دست یافته بود.

قیمت نقره نیز امروز با 0.1 درصد افزایش به 17 دلار و 4 سنت رسید. پلاتین هم بدون تغییر قابل توجه در رقم 928 دلار و 93 سنت معامله شد.//تسنیم

قیمت طلا و ارز سه شنبه 26 اذر // ساعت 13:45

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان، داد و ستد شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۴۶۵هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

 
همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۴۷۸ دلار و ۴۱ سنت و هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۵۴هزار و  ۸۲ تومان است.
نرخ سکه و طلا در ۲۶ آذر ۹۸​
محصول نرخ(تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴,۴۶۵,۰۰۰
سکه طرح امامی ۴,۴۲۰,۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۲,۳۳۰,۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۱,۴۱۰,۰۰۰
سکه گرمی ۹۰۰,۰۰۰
اونس جهانی یک هزار و ۴۷۸ دلار و ۴۱ سنت
طلای ۱۸ عیار ۴۵۴,۰۸۲

اخرین قیمت سکه در بازار سه شنبه 

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید، امروز سه‌شنبه ۲۶ آذر ۹۸ به ۴ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۴ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۹۰۰ هزار تومان است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۴۷۹ دلار و ۵۷ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۵۶ هزار و ۸۵۲ تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه