اخرین قیمت طلا ، سکه و ارز چهارشنبه 27 اذر + جدول

اخرین قیمت طلا ، سکه و ارز چهارشنبه 27 اذر + جدول
کدخبر : 1384

قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۴۹۶ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به ۱۳ هزار تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی به نقل از تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به دیروز 4 میلیون و 496  هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 459 هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید : اپلیکیشن های دریافت رمز پویا هر بانک کدام است ؟ + نحوه فعال سازی رمز پویا هر بانک

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 349 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 460 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 910 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 458 هزار و 500 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1477 دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای 24عیار 611 هزار و 300 تومان، هر مثقال طلا یک میلیون و 986 هزار تومان تعیین شده است.

 

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد 13 هزار تومان، قیمت درهم امارات 3 هزار و 596 تومان و قیمت پوند انگلیس 17 هزار و 250 تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  12 هزار و 900 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار و 800 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 14 هزار و 200 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 14 هزار و 100 تومان است.

قیمت طلا ، سکه و ارز چهارشنبه // ساعت 14:00

نرخ ارز، سکه، طلای ۱۸ عیار و دلار- قیمت طلا و سکه در بازار نسبت به روز گذشته افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون ۴۷۰ هزار تومان قیمت خورد.

 
بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت چهار میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت چهار میلیون و ۴۶۰ هزار تومان معامله شد.
 

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه، اما ربع سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۶۰ هزار تومان قیمت خورد.


هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۵۷ هزار ۶۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۷۶ دلار قیمت خورد.
 
 
قیمت روز سکه و قیمت طلا در بازار
نوع قیمت معاملاتی روز گذشته قیمت معاملاتی امروز 
مثقال طلا
۱۹,۶۴۰,۰۰۰
۱۹,۸۲۵,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۴,۵۳۳,۸۹۰
۴,۵۷۶,۰۰۰
سکه جدید
۴۴,۴۰۰,۰۰۰
۴۴,۹۹۰,۰۰۰
سکه قدیم
۴۴,۲۰۰,۰۰۰
۴۴,۶۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۲۳,۳۰۰,۰۰۰
۲۳,۵۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۱۴,۱۰۰,۰۰۰
۱۴,۶۰۰,۰۰۰
سکه گرمی
۹,۰۰۰,۰۰۰
۹,۱۰۰,۰۰۰
انس طلا
۱۴۷۹دلار
۱۴۷۶دلار
 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

صرافی ملی قیمت دلار را برای چهارشنبه ۲۷ آذر با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به نرخ‌های پایانی سه‌شنبه، ۱۲ هزار ۹۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری کرد.

قیمت فروش یورو، در صرافی‌های بانک‌ها ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.
 
نرخ دلار و یورو در صرافی ملی
  نوع ارز نرخ خرید نرخ فروش
یورو
۱۴۱،۰۰۰
۱۴۲،۰۰۰
دلار
۱۲۸،۰۰۰
۱۲۹،۰۰۰


قیمت دلار و سایر ارز‌های بانکی در روز چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای روز (چهارشنبه ۲۷ آذرماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۵۵ هزار و ۳۱ ریال و هر یورو نیز ۴۶ هزار و ۷۶۳ ریال ارزش‌گذاری شد.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه