خبر خوب در مورد پیش بینی قیمت طلا

خبر خوب در مورد پیش بینی قیمت طلا
کدخبر : 14620

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: چنانچه ظرف یک ماه آینده حادثه غیرمترقبه‌ای رخ ندهد، می‌توان اعلام کرد که ثبات و کاهش قیمت در بازار طلا ادامه‌ دارد.

به گزارش رصداقتصادی : در حالی که آخرین قیمت طلا در روز گذشته یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان بود، این قیمت با رشد بیش از یک درصدی به یک میلیون و 280 هزار تومان رسیده است. همچنین حباب سکه نیز به یک میلیون و 500 هزار تومان رسید.

 

فعالان بازار معتقدند امروز با افزایش 800 تومانی قیمت دلار و رسیدن آن به قیمت 28 هزار و 800 تومان قیمت طلا نیز افزایش یافت.

 

در همین حال رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پیش‌بینی درباره روند قیمت طلا تا فردا به تجارت‌نیوز گفت: این روزها قیمت طلا به یک آرامش نسبی رسیده است. هر چند که نمی‌توان اعلام کرد که قیمت طلا تا پایان سال روند با ثباتی دارد یا خیر اما باید اعلام کرد که قیمت طلا ظرف یک ماه آینده یا ثابت می‌ماند یا کمتر می‌شود.

 

ابراهیم محمدولی افزود: امیدواریم این آرامش بازار طلا تا پایان سال تداوم داشته باشد. قیمت طلا فردا هم ممکن است در محدوده‌ یک میلیون 260 تا 280 نوسان داشته باشد. یعنی تا انتخابات آمریکا نوسان قیمت طلا چندان افزایشی و آزاردهنده نیست.

 

قیمت انواع سکه

او درباره وضعیت تقاضا اظهار کرد: فعلا تقاضا برای خرید طلاهای آب شده و سکه کمتر است. همین عامل باعث شده که قیمت طلا و سکه در بازار چندان افزایش نیابد.

 

محمدولی با اشاره به قیمت انواع سکه گفت: قیمت انس جهانی طلا بدون تغییر در محدوده یک هزار و 900 دلار است. قیمت طلای 18 عیار نیز با 17 هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و 280 هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با 200 هزار تومان افزایش با قیمت 14 میلیون تومان معامله شد.

 

نیم سکه هم با 50 هزار تومان افزایش با قیمت هفت میلیون و 650 هزار تومان معامله شد. ربع سکه اما با کاهش 100 هزار تومان با قیمت پنج میلیون و 50 هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی هم بدون تغییر با قیمت دو میلیون و 700 هزار تومان داد و ستد شد.

 

 

منبع : تجارت نیوز 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه