نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | شنبه 24 آبان | 99/8/24

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | شنبه 24 آبان | 99/8/24
کدخبر : 15093

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در روز شنبه 24 آبان را با ما دنبال کنید .....

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | شنبه 24 آبان | 99/8/24

 

 

 خبرداغ : نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | یکشنبه 25 آبان | 99/8/25

 

 


خبرجنجالی : ویدیوی لورفته از رقص و عشوه طناز طباطبایی + فیلم


 

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته آینده / آیا کاهش قیمت طلا تداوم دارد؟

 

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: در هفته پیش‌رو افت قیمت طلا ادامه‌ دارد. فعلا بازار طلا ثبات قیمت پیدا کرده است؛ اما با کاهش چشم‌گیر انس جهانی طلا قیمت طلا در بازارهای داخلی باید بیشتر از شرایط فعلی ارزان شود.

در پنج روز اخیر قیمت انس جهانی حدود 80 دلار کاهش یافت. این تغییر چشم‌گیر قیمت انس جهانی طلا نشات گرفته از اعلام خبر «ساخت واکسن کرونا در آمریکا» است. به طوری که روز چهارشنبه انس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی با قیمت یک هزار و 874 دلار فروخته شد. حال با توجه به کاهش قیمت دلار و انس جهانی طلا در سه روز گذشته آیا کاهش قیمت طلا تداوم دارد؟

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران در هفته پیش‌رو افت قیمت طلا ادامه‌ دارد. البته تنها در شرایطی قیمت طلا افزایش خواهد یافت که قیمت انس جهانی در بازارهای بین‌المللی و همچنین قیمت دلار در بازار داخلی افزایش یابد. در غیر اینصورت پیش‌بینی‌ها از کاهش قیمت طلا حکایت دارد.

مردم منتظر کاهش بیشتر قیمت طلا هستند

روز چهارشنبه فعالان بازار از کاهش تقاضا در بازار طلا خبر دادند و در این رابطه هم نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران هم گفته بود: «مردم برای خرید طلا و سکه دست نگه داشته‌اند و خریدی نمی‌کنند.» این گفته‌ها نشان می‌دهد که مردم برای ورود به بازار طلا همچنان ترس دارند و منتظر کاهش بیشتر قیمت طلا هستند.

نادر بذرافشان در توصیه‌ای به مردم اظهار می‌کند: فعلا بازار طلا ثبات قیمت پیدا کرده است؛ اما با کاهش چشم‌گیر انس جهانی طلا قیمت طلا در بازارهای داخلی باید بیشتر از شرایط فعلی ارزان شود.

روز دوشنبه تولید انبوه واکسن کرونا در حالی خبرساز شد که این خبر به مرور زمان کاهش چشم‌گیر قیمت انس جهانی طلا را به همراه داشت. حال باید دید که با ورود واکسن کرونا باز هم قیمت طلا در بازار ایران ارزان می‌شود؟ // تجارت نیوز 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه