سرنوشت دلار در بازار امروز چهارشنبه 12 اذر + جزئیات

سرنوشت دلار در بازار امروز چهارشنبه 12 اذر + جزئیات
کدخبر : 15552

قیمت دلار دیروز ۷۰۰ تومان رشد کرد و با عبور از مرز ۲۶ هزار تومان به قیمت ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. اما امروز قیمت دلار چه تغییری می‌کند و چه سیگنال‌هایی از اخبار رسمی برای این بازار قابل مشاهده است؟

 قیمت دلار دیروز ۷۰۰ تومان رشد کرد و با عبور از مرز ۲۶ هزار تومان به قیمت ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. قیمت دلار دیروز در بازار متشکل هم ۲۵,۳۶۷  تومان ثبت شد.

 

اما امروز قیمت دلار چه تغییری می‌کند و چه سیگنال‌هایی از اخبار رسمی برای این بازار قابل مشاهده است؟

 

دیروز علی ربیعی، سخنگوی دولت با بیان اینکه برای آرامش موجود در بازارها تعادل در بازار ارز مورد توجه است، گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ نرخ ارز به طور منطقی و فارغ از افزایش‌های ناشی از تاثیر فضای روانی و قیمت واقعی پیش‌بینی شده است، حتی ارز مورد نیاز برای تامین کالاهای اساسی پیش‌بینی شده است.

 


خبرداغ :» طرح بازنشستگی پیش از موعد چیست ؟


 

 

 

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران و تصویب کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس که خواستار حذف برخی محدودیت‌های هسته‌ای است، از جمله مواردی است که برخی معامله‌گران سکه و دلار به آن اشاره می‌کردند.

 

با این حال، برخی از فعالان هم باور داشتند، سفته‌بازان پیرامون اخبار یاد شده جوسازی روانی صورت دادند تا ضررهای قبلی خود را پوشش دهند. از نظر گروه دوم، نوسانات کنونی دلار و سکه هم پایدار نخواهد بود.

 

 

منبع : تجارت نیوز 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه