صعود باورنکردنی نرخ ارزهای دیجیتال + نرخ ارزها

صعود باورنکردنی نرخ ارزهای دیجیتال + نرخ ارزها
کدخبر : 18658

در جریان معاملات دو روز گذشته بازار رمزارزها، بسیاری از ارزها سقف قیمتی خود را پشت سر گذاشتند و به رشد خوبی انجام دادند.

چند وقتی بود که بیت‌کوین پشت مقاومت ۶۰ هزار دلار نوسان داشت و بعد از اینکه دیروز این مقاومت شکسته شد باقی ارزهای دیجیتال هم از مقاومت‌های خود عبور کردند و سقف جدید قیمتی ثبت کردند.

پیش‌بینی می‌شود بیت‌کوین بعد از شکستن این مقاومت به سمت هدف بعدی خود یعنی ۱۰۰ هزار دلار حرکت کند. از طرفی علیرضا کریمیان، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد این ارز به می‌تواند تا ۲۰۰ هزار دلار هم حرکت کند.

اتریوم

این ارز مقاومت محدوده ۲۲۰۰ دلار را شکسته است و گاردی صعودی دارد. حسین مرید، کارشناس بازار سرمایه هم اعتقاد دارد که این ارز در بلندمدت می‌تواند کانال ۳ هزار دلار را فتح کند.

نمودار تغییر قیمت ۷ روز اتریوم

کاردانو

ارز کاردانو روندی صعودی دارد و مقاومت ۱/۲۵ دلاری را نیز پشت سر گذاشته است، انتظار می‌رود این ارز چند وقتی پشت در محدوده ۱/۴۵ دلار نوسان داشته باشد.

نمودار تغییر قیمت ۷ روز کاردانو

ریپل

ارز ریپل عملکرد خاررق‌العاده‌ای در جریان معاملات هفته اخیر داشته و توانسته است ۸۲ درصد در جریان معاملات ۷ روز بازدهی مثبت داشته باشد. همچنین مارکت‌کپ این ارز بسیار قابل توجه است.

نمودار تغییر قیمت ۷ روز ریپل

دوج‌کوین

دوج‌کوین هم از دیگر ارزهایی است که در جریان معاملات هفت روز گذشته حدود ۱۰۰ درصد بازدهی مثبت داشته و این ارز مورود حمایت ایلان ماسک قرار دارد و با توئیت زدن و جو رسانه‌ای این سرمایه‌دار روندی رو به رشد به خود می‌گیرد.

نمودار تغییر قیمت ۷ روز دوج‌کوین

فعلا بازار کریپتوکارنسی گاردی صعودی دارد و روند روبه رشد ذر اکثر ارزهای با مارکت‌کپ بالا مشاده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه