قیمت روز دلار در بازار جمعه 27 فروردین + جزئیات

قیمت روز دلار در بازار جمعه 27 فروردین + جزئیات
کدخبر : 18693

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز، جمعه ۲۷ فروردین ماه در صرافی ملی ۲۳۹۹۱ تومان و در بازار آزاد در کانال ۲۴ هزار تومان بوده است. نرخ دلار بازار آزاد روز چهارشنبه ۲۴۹۴۰ تومان بود که در روز پنجشنبه این نرخ کمی ارزان شده است.

 آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز، جمعه ۲۷ فروردین ماه در صرافی ملی ۲۳۹۹۱ تومان و در بازار آزاد در کانال ۲۴ هزار تومان بوده است. نرخ دلار بازار آزاد روز چهارشنبه ۲۴۹۴۰ تومان بود که در روز پنجشنبه این نرخ کمی ارزان شده است. اما در ادامه ممکن است فردا نرخ دلار چه روندی را در پیش بگیرد؟ آیا کاهش قیمت روز پنجشنبه ادامه دارد یا اینکه مجددا قیمت دلار مثل روز چهارشنبه گران می‌شود؟ آخرین اخبار احتمالا موثر بر روند بازار ارز در فردا را در زیر بخوانید:

 

ـ نشست کمیسیون مشترک برجام که از ساعتی پیش در گرندهتل وین آغاز شده بود، دقایقی پیش پایان یافته و قرار شد گفت‌وگوهای فنی در نشست‌های کارشناسی ادامه یابد.

 

ـ بنابر اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته بیش از ۲۵هزار مورد جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و متاسفانه ۳۲۱ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.

 

ـ در نشست کمیته‌های تخصصی مقابله با کرونا به ریاست رئیس‌جمهور مقرر شد محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان هفته آینده تمدید شود.

 

ـ وزیر بهداشت گفت: در اردیبهشت پوشش بسیار بالاتری از واکسیناسیون و در خرداد نیز باز هم پوشش بهتری از واکسن وارداتی و تولید داخل را خواهیم داشت.

 

ـ صبح دیروز (پنجشنبه) محموله‌ای از چین حاوی ۴۰۰ هزار دوز واکسن کرونا وارد ایران شده است.

 

ـ بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال‌های ۱۴۰۰-۱۳۹۷ در جلسه کمیته ماده (۲) مصوب شورای عالی هماهنگی اقتصادی به تصویب رسید.

 

ـ مرکز پژوهش‌های اتاق ایران درباره نقاط قوت و ضعف اقتصاد کشور اعلام کرد: چنانچه تحریم‌ها به تدریج لغو شود، رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۱ معادل ۴.۳ و ۲۰۲۲ معادل ۸.۲ درصد پیش‌بینی می‌شود.

 

ـ صندوق بین‌المللی پول تخمین خود از «کل ذخایر رسمی ناخالص» کشور را اصلاح و میزان آن را ۱۱۵ میلیارد دلار عنوان کرد.

 

در واقع به نظر می‌رسد همچنان نااطمینانی کرونا وجود دارد و از سوی دیگر سیگنال کاهش نااطمینانی متاثر از روند مذاکرات کم‌رنگ نشده است. با توجه به احتمال تاثیرپذیری بازار ارز از اخبار سیاسی به نظر نمی‌رسد روز شنبه نوسان قابل توجهی بازار ارز داشته باشد و همان مسیر نوسان محدود نزولی روز پنجشنبه را ادامه دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه