بهترین ارز دیجیتال چیست ؟

بهترین ارز دیجیتال چیست ؟
کدخبر : 18765

بیت کوین، ترون، دوج کوین، ریپل و استلار پنج ارز دیجیتالی هستند که در روزهای اخیر پیش‌بینی‌هایی درباره آینده آنها منتشر شده است. اما کدام یک ارزش خرید دارند؟

 

بیت کوین، ترون، دوج کوین، ریپل و استلار پنج ارز دیجیتالی هستند که در روزهای اخیر پیش‌بینی‌هایی درباره آینده آنها در تجارت‌نیوز منتشر شده است. اما کدام یک ارزش خرید دارند؟

 

امیرحسین نام‌آور، کارشناس و تحلیلگر بازارهای ملی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با دلیل ریزش ارزهای دیجیتال گفته است: معمولا ریزش‌های سنگین در بازار کریپتوکارنسی در روزهای شنبه و یکشنبه و نبود آمریکایی‌ها در بازار رخ می‌دهد. اما دلیل محکم بنیادین برای ریزش بیت‌کوین نمی‌بینم و به نظرم اصلی‌ترین دلیل این بود که بازار رمق صعود نداشت و باید اصلاح می‌کرد.

 

درباره آینده ترون، گروه مدیریت سرمایه فاینوست در تحلیلی به این سوال پاسخ داده که ترون چقدر آینده‌دار است؟

ارشان پاخیریان، تحلیلگر این گروه نوشته است: توجه به پروژه‌های سنگین و قابل توجه، افق و چشم‌انداز خوبی را برای سرمایه‌گذاری داراست. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که ترون در یک سال اخیر رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است. به طوری که حتی از پیشرو ارزهای دیجیتال یعنی بیتکوین هم در مدت زمان مشابه رشد قیمتی بیشتری را داشته است. با جمیع تحلیل‌هایی که ارائه شد، ترون را برای سرمایه‌گذاری می‌توان جذاب دانست اما انتظار اصلاح قیمتی و زمانی را داریم تا بعد از آن با خیال راحت‌تری بتوان اقدام به سرمایه‌گذاری کرد.

 

دوج کوین چقدر ارزش خرید دارد؟

رضا شیرازی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی هم در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با ارز دوج‌کوین گفته است: ارز دوج‌کوین یک ارز خبری است و با اخبار بالا و پایین می‌شود. این ارزها برای سرمایه‌گذاری بلندمدت توصیه نمی‌شوند اما به این معنا نیست که این ارزها سودآور نیستند.

 

ریپل چه وضعیتی دارد؟ درباره این ارز دیجیتال نیز علیرضا ایراندوست، تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیلی در تجارت‌نیوز نوشته است: با توجه به این که در سال ۲۰۱۸ ریپل حتی در بعضی از صرافی‌ها قیمتی در حدود ۳٫۵ دلار را به خود دیده است، انتظار رشد هرچه بیشتر این ارز را داریم و هدف اول آن، رسیدن به این نقطه است و بعد از شکاندن این سقف تاریخی، ما انتظار داریم که در بلندمدت به قیمت ۱۲ دلار نیز برسد.

درباره استلار نیز حسین مریدسادات، کارشناس و مدرس بازارهای مالی در یادداشتی در رابطه با ارز استلار برای تجارت‌نیوز نوشت: دو سناریو را می توان برای استلار در نظر گرفت، آغاز روند صعودی از کف کانال با اهداف میانه کانال ۷۰ سنت که سقف تاریخی قبلی استلار است و یک ناحیه مقاومت معتبر به حساب می‌آید و اگر موفق به شکست این ناحیه شود سقف کانال صعودی حدود ۸۰ سنت است. در سناریوی دوم اگر استلار به ناحیه حمایت معتبر کف کانال صعودی واکنش نشان ندهد و کماکان در فاز اصلاحی حرکت کند می‌تواند تا سقف کانال رنج که حدود ۴۶ سنت است به اصلاح خود ادامه دهد.

 

این تحلیل‌ها صرفا برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار ارزهای دیجیتال است و به معنای توصیه برای خرید یا فروش آنها نیست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه