قیمت طلا امروز چه می شود ؟

قیمت طلا امروز چه می شود ؟
کدخبر : 18796

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۱۹ هزار تومان معامله شد. همچنین بهای هر سکه بهار‌ آزادی به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۳۰ فروردین با ۲۰,۶۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۱۹ هزار تومان معامله شد. همچنین بهای هر سکه بهار‌ آزادی در روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

 

نادر بذرافشان، دبیر اتجادیه طلای تهران معتقد است با کاهش قیمت دلار، فروش طلا و سکه‌های خانگی زیاد شده است و افراد تلفنی طلا و سکه می‌فروشند. بنابراین احتمالا قیمت طلا و سکه امروز هم روند کاهشی دارد.

 

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: افت قیمت دلار در روز یکشنبه موجب شد که سکه امامی نیز راه نزولی را ادامه دهد و حدود ۱۲۰ هزار تومان افت قیمت را تجربه کند. ساعت ۴ بعدازظهر دیروز، فلز گرانبهای داخلی با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی مورد معامله قرار می‌گرفت.

 

البته برخی از معامله‌گران عنوان می‌کردند سکه با توجه به شکست سطح ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی دلار، توان افت بیشتری را نیز داشت. با این حال، عاملی که تا حدی به سکه‌بازان کمک کرد در برابر روند نزولی مقاومت بیشتری کنند، افزایش بهای اونس طلا در بازارهای جهانی بود. ساعت ۴ بعدازظهر دیروز، طلای جهانی بالای محدوده هزار و ۷۸۰ دلاری معامله می‌شد و با صعود ابتدای هفته خود به معامله‌گران نوید برگشت دوباره به بالای مرز هزار و ۸۰۰ دلاری را می‌داد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه