رپرتاژ اگهی /

کلود ماینینگ همیار ماینر، روشی برای استخراج همه رمز ارزها

کلود ماینینگ همیار ماینر، روشی برای استخراج همه رمز ارزها
کدخبر : 18882

بسیاری از کاربرانی که مدتی است در فضای دیجیتال فعالیت می‌کنند به دنبال روشی برای کسب درآمد از این فضا هستند.

 معرفی ارزهای دیجیتال و درآمد ارزی ناشی از استخراج و خرید و فروش آن‌ها بسیاری از کاربران این فضا را به سوی بیت کوین کشاند. بیت کوین اولین نامی بود که به عنوان پول دیجیتال به جهانیان معرفی شد و اکنون با ارزش چند هزار دلاری از ارزهای سنتی پیشی گرفته است. شرکت کلود ماینینگ همیار ماینر با ارائه یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای استخراج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال ایرانیان را به این فضای پرطرفدار جهانی معرفی کرده است.

 

 

برای بسیاری از کسانی که تازه به حوزه ارزهای دیجیتال پیوسته‌اند، نام‌هایی نظیر مونرو و اتریوم هنوز ناآشنا است. اما باید بدانید که این نام‌ها رقبای بیت کوین هستند که با رشد آن به دنیای معاملات دیجیتال وارد شدند. اگر ارزش چند هزار دلاری بیت کوین شما را می‌ترساند، می‌توانید ارزهای جدیدتر مونرو یا اتریوم را امتحان کنید. شرکت کلود ماینینگ همیار ماینر امکان کسب درآمد از طریق استخراج اتریوم یا مونرو را نیز برای شما فراهم کرده است.

 

کسب درآمد از استخراج اتریوم با hamyarminer چگونه است؟

اتریوم دومین ارز دیجیتالی است که پس از بیت کوین معرفی شد و خیلی زود به محبوبیت فراوانی رسید. این ارز دارای ارزش دلاری بسیار کمتر از بیت کوین است اما توانسته جای خود را در میان تازه کاران دنیای دیجیتال که سرمایه خرید و فروش بیت کوین را ندارند باز کند. استخراج اتریوم روشی است که می‌توانید با دردسرهایی به مراتب کمتر از بیت کوین درآمد دلاری کسب کنید.

 

مشکلات استخراج بیت کوین رو به افزایش است. این امر به دلیل کاهش تعداد بیت کوین‌های باقیمانده و افزایش تعداد افرادی که به دنبال استخراج آن هستند اتفاق افتاده است. در اوایل پیدایش بیت کوین می‌توانستید با لپ‌تاپ یا کامپیوتر خانگی خود اقدام به استخراج بیت کوین کرده و سود زیادی به دست آورید. اما امرزو تنها ماینرهای با قدرت چندین تراهش می‌توانند استخراج سودآور برای شما داشته باشند.

 

 

در مقابل مشکلاتی که استخراج بیت کوین دارد، با اموزش استخراج اتریوم روش کارآمدتری برای کسب درآمد میابید؛ البته تا زمانی که افراد حاضر در این حوزه هنوز زیاد نشده‌اند. سایت کلود ماینینگ همیار ماینر در این راه به کمک شما می‌شتابد. اگر قبلا از مشتریان این سایت بوده‌اید و برای استخراج بیت کوین از ماینرهای پرقدرت و به‌روز این شرکت استفاده کرده‌اید، اکنون می‌توانید کار با ارزهای جدید را نیز با همیار ماینر تجربه کنید.

 

اگر از دیدن قیمت‌های ماینرهای استخراج بیت کوین شگفت‌زده شده‌اید، بهتر است به سراغ طرح‌های شرکت کلود ماینینگ همیار ماینر برای استخراج اتریوم بروید. این شرکت با امکان اجاره یا خرید ماینر به شما تجربه استخراج اتریوم به صورت شخصی را می‌بخشد. اما با توجه به هزینه‌های بالای ماینرها بهتر است به سراغ روش کلود ماینینگ بروید. در این روش شما تنها هزینه‌های طرح اشتراکی را می‌پردازید. این هزینه ها شامل دستمزد سایت کلود ماینینگ همیار ماینر و هزینه‌های نگهداری ماینرها می‌شود. پس از آن تنها کاری که باید بکنید چک کردن نمودارهای درآمد و استفاده از ماشین حساب بیت کوین برای تخمین درآمد کوتاه مدت و بلند مدتتان است.

شرکت کلود ماینینگ همیار ماینر امکان استخرج ابری را برای انواع ارزهای دیجیتال فراهم کرده است. شما می‌توانید با خرید طرح‌های اشتراک استخراج اتریوم به روش ابری به جمع مشتریان این شرکت بپیوندید و سود خود را بی کم و کاست دریافت کنید. هزینه‌های تمام شده در طرح‌های اشتراکی بسیار کمتر از هزینه استخراج اتریوم به صورت شخصب درمی‌آید؛ چراکه داشتن یک مزرعه ارز دیجیتال باعث پخش شدن هزینه‌ها و کم شدن آن‌ها می‌شود.

 

 

مونرو، ارز دیجیتال دیگری که درآمد دلاری را به شما هدیه می‌دهد

مونرو یک ارز دیجیتال امن، خصوصی و غیرقابل ردیابی است. تراکنش‌های انجام شده با این ارز دیجیتال به هیچ وجه قابل ردیابی نبوده و طبعا برای انجام معاملات محرمانه بسیار گزینه مناسبی است. مونرو دارای ویژگی‌هایی است که هیچ یک از ارزهای دیجیتال آن را ندارند. این ویژگی‌ها به آن هویتی مخفی بخشیده تا همواره صاحبان خود را در پس پرده نگه دارد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد مونرو می‌توان به رمزگذاری کلیه تراکنش‌ها حتی کوچکترین آن‌ها، تناسب جایزه استخراج ماینرها با میزان استخراج مونرو و استفاده از پروتکل‌های رمزگذاری چند لایه اشاره کرد. البته تراکنش‌های انجام شده در دنیای دیجیتال هیچ کدام به هوین کاربر نمی‌رسد؛ چرا که در این تراکنش‌ها نیازی به احراز هویت نیست. اما با استفاده از کلیدهای عمومی و خصوصی می‌توان تا حدی فهمید که مبدا و مقصد تراکنش چگونه بوده است. مونرو همین روزنه را هم بسته و هویت کاربران خود را به طور کامل مخفی نگه می‌دارد.

 

 

اگر به ارز دیجیتال مونرو علاقه‌مند شده‌اید می‌توانید به سایت کلود ماینینگ همیار ماینر سری بزنید. این سایت در رابطه با انواع ارزهای دیجتال از جمله مونرو مقالات کاملی تهیه کرده است که اطلاعات خوبی در اختیار شما می‌گذارد. پس از خواندن این مقاله‌ها می‌تواند در مورد ارز انتخابی خود برای تجارت دیجیتال تصمیم بهتری بگیرید. تصمیمی که به شما برای کسب درآمد در آینده کمک می‌کند.

روش‌هایی که شرکت استخراج ابری همیار ماینر برای کسب درآمد از طریق مونرو به شما پیشنهاد می‌دهد مشابه سایر ارزهای دیجیتال است. البته پیش از اینکه طرح انتخابی خود را خریداری کنید با تیم پشتیبانی سایت تماس گرفته و از مشاوره‌های رایگان آن‌ها استفاده کنید. این تیم متخصص می‌توانند همه اطلاعات در خصوص درآمدزایی از سایت و قوانین کار با آن‌ها را در اختیار شما قرار دهند. به این ترتیب می‌توانید با دید بازتری تصمیم بگیرید.

 

سخن نهایی

آنچه در این متن آمد گوشه کوچکی از معرفی دو ارز دیجیتال و روش‌های درآدزایی از طریق آن‌ها است. توصیه ما به شما این است که وقت را تلف نکرده و آدرس HAMYARMINER.NET را جست‌وجو کنید. این آدرس شما را وارد دنیای می‌کند که دلارهای زیادی در آن نهفته است. برای شروع کار باید در این سایت ثبت‌نام کنید. پس از آن می‌توانید طرح‌های اشتراکی را انتخاب کرده و با مشورت تیم متخصص سایت بهترین گزینه‌ها برای درآمدزایی دیجیتال را انتخاب کنید.

برای جلوگیری از افزایش ترافیک سایت مدیران سایت باید ثبت‌نام شما را تایید کنند. در صورتی که پس از یک هفته پروفایل شما از سایت حذف شد یعنی مشکلی در ثبت‌نامتان وجود داشته است. تماس با تیم پشتیبانی سایت کلود ماینینگ همیار ماینر به شما کمک می‌کند که مشکل به وجود آمده در ثبت‌نامتان را متوجه شده و آن را برطرف کنید. پس از اینکه با موفقیت در سایت ثبت‌نام کردید، آموزش‌ها و قراردادها را با دقت بالا مطالعه کنید و سپس در انتظار ظهور قله‌های دلاری بر نمودار درآمدتان بمانید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه