رپرتاژ اگهی /

مهمترین دلایل برای خرید سرور مجازی بایننس

مهمترین دلایل برای خرید سرور مجازی بایننس
کدخبر : 19597

در بازار ارز های دیجیتال، اشخاص بسیاری متحمل خسارت های سنگین می‌ شوند که به دلیل عدم آگاهی این اتفاق می افتد.

 ممکن است شما هم اگر از سرور مجازی بایننس استفاده نکنید این ضرر ها را تجربه کنید. به منظور جلوگیری از زیان های احتمالی در بازار ارز دیجیتال، لازم است تا از سرور مخصوص ترید و بایننس استفاده کنید تا هم از لحاظ امنیت اطمینان حاصل نمایید هم پشتیبانی 24 ساعته بر روی سرویس دریافت نمایید. سرور مجازی بایننس در حقیقت کامپیوتری است که در یک کشور دیگر شبانه روز روشن است. با خرید VPN با IP ثابت برای بایننس از داخل کشور ایران می توانید IP آن کشور را در اختیار داشته باشید. جهت کار در بازار های خارجی به خصوص ترید، بایننس و ارز دیجیتال خارجی ، محدودیت های مختلفی برای کاربران ایرانی وجود دارد که راهکاری که اکثر کاربران برای دور زدن این تحریم ها استفاده می کنند استفاده از virtual private network (VPN) و یا سرور مجازی با آیپی خارج از کشور که به آن سرور ترید هم گفته می شود، است. در این مطلب قصد داریم به بررسی این سرویس ها و امکانات آن ها بپردازیم . همچنین راهکار مطمئنی را به شما معرفی خواهیم کرد تا با خیالی آسوده، سرعت بالا و امنیت ۱۰۰ درصدی به تراکنش های مالی خود در سطح بازار ارز دیجیتال بین المللی و به خصوص بایننس بپردازید.

 

صرافی بایننس چیست؟

صرافی بایننس Binance یک سایت صرافی آنلاین است که در سال ۲۰۱۷ با تمرکز قوی بر تجارت آلتکوین تاسیس شده است. Binance به سرعت به محبوب ترین صرافی ارز دیجیتال تبدیل شده است و خدمات تجارت بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال و رمزهای مجازی را ارائه می دهد. نام “Binance” بر اساس ترکیبی از کلمات “bitcoin” و “finance” ساخته شده است. علاوه بر مبادله خدمات خاص،  بایننس همچنین ابزارها، سیستم عامل ها و خدمات دیگری را برای پشتیبانی از اکوسیستم کلی بلاکچین ارائه می دهد. بایننس دارای فناوری بلاکچین به نام  Binance Labs است که بر پرورش پروژه های مرحله ICO متمرکز است. امروزه بایننس به بزرگ ترین و قابل اعتماد ترین سایت خرید و فروش رمز ارز ها به صورت آنلاین تبدیل شده است.

 

چگونه برای ترید ارز دیجیتال تحریم را دور بزنیم؟

شما می توانید با خرید VPN با IP ثابت برای بایننس تحریم های ایران را دور بزنید البته با توجه به سرعت پایین این سرویس و امنیت کم آن یک بار برای همیشه با استفاده از سرور ترید و بایننس، دیگر با تحریم ها مواجه نخواهید شد و دیگر برایتان مشکلی پیش نمی آید. با استفاده از سرور ترید و بایننس لوکیشن و موقعیت جغرافیایی شما از داخل کشور ایران مخفی می ‌شود و کسی نمی فهمد که شما از داخل ایران مشغول ترید در بایننس هستید. بسته به کشوری که سرور را از آن تهیه می کنید شهروند آن کشور به شمار خواهید رفت و محدودیتی شامل حال شما نخواهد شد.

 

 

اهمیت خرید VPS برای ترید و بایننس

نخست لازم است بدانید که سایت‌ های بایننس و همچنین سایر معامله گران حساسیت بسیار بالایی دارند و در مورد تحریم ایران جدی هستند. جالب است بدانید که هنگامی که بایننس متوجه شود شما از داخل ایران در حال ترید هستید خیلی سریع به صورت خودکار حساب شما بلوکه می شود و دیگر نمی توانید ترید کنید. همچنین برخی تریدر های ایرانی که حسابشان بسته شده نتوانسته اند سرمایه خود را بازگردانند و از این رو بسیار ضرر کرده اند. لذا برای جلوگیری از ضرر های مالی به خاطر داشته باشید که هیچ گاه نباید بدون IP ثابت و مطمئن در بایننس اقدام به ترید  خرید و فروش ارز کنید. از این رو داشتن سرور مجازی بایننس یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که برای ترید کردن حیاتی است. همچنین به خاطر اینکه شما این امکان را داشته باشید تا بدون معطلی و وقفه در بایننس ترید کنید، خرید VPN با IP ثابت برای بایننس بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

امکاناتی که با خرید VPS در اختیار خواهید داشت شامل:

  • دانلود فایل‌ها به سرعت انجام می شود.
  • مخفی کردن لوکیشن از داخل کشور ایران.
  • امنیت اطلاعات بالا
  • استفاده از سرور ترید بایننس از قطع شدن شما جلوگیری می کند.
  • با خرید VPN با IP ثابت برای بایننس می توانید از سرعت بالا و و قوی اینترنت همراه با پینگ پایین بهره مند شوید.
  • شما می توانید بر روی سرور نصب نرم ‌افزار های مختلف مد نظر خود را نظیر متاتریدر و تحلیل و بررسی بازارهای مالی را نصب کنید.
  • سرور شما به صورت 24 ساعته روشن است و می تواند معاملات را به صورت خودکار انجام دهد.
  • از پشتیبانی 24 ساعته شرکت توشن بهره مند خواهید شد.

 

سرور مجازی ترید توشن

 

چرا نباید از VPN استفاده کنیم؟

یکی از بزرگ ترین اشتباهات تریدرها استفاده از VPN اشتراکی و بی کیفیت است که تا کنون باعث ضرر های مالی بسیار زیادی به کاربران ایرانی شده است. در تهیه و استفاده از این سرویس این مورد را باید در نظر داشته باشید که اول اینکه در ایران استفاده از وی پی ان قانونی نیست. اگر با مشکلی رو به رو شوید، هیچ‌ پیگیری نمی ‌توانید انجام دهید، همچنین هر بار که به VPN وصل شوید، امکان دارد یک IP  آدرس متفاوت بگیرید که بایننس روی این فاکتور نیز حساس است و به شما اعلام می کند که دیگر آدرس آی پی خود را نغییر ندهید. اگر به طور ناگهانی IP تغییر کند بایننس حسابتان را محدود limit می کند و در نهایت ممکن است حسابتان مسدود شود. به همین خاطر اگر از VPN استفاده کنید ممکن است که از بین رفتن سرمایه شما را به همراه داشته باشد. بایننس باید متقاعد شود که شما یک شهروند از کشورهایی هستید که اجازه داد و ستد به آنها داده شده است.

 

حفظ امنیت در سرور مجازی بایننس توشن

سرور های مجازی از امنیت بالایی برخوردارند ولی شما می توانید برای اطمینان بیشتر، بلافاصله بعد از دریافت سرور، رمزسرور مجازی بایننس و سرور ترید خود را تعویض کنید و هر چند وقت یکبار آن را تغییر دهید. وارد حساب صرافی ارز دیجیتال یا سایت بایننس شوید، بعد ورود دو مرحله ‌ای یا رمز دوعاملی را فعال کنید تا رمز شما هر ۳۰ ثانیه یک بار تغییر نماید. البته قبل از تمامی این موارد لازم است تا سرور مجازی را از جای مطمئنی که نماد اعتماد داشته باشد مانند شرکت توشن خریداری کنید.

 

سرعت اینترنت Binance VPS

معمولا در سرور مجازی بایننس از پورت و  سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه استفاده می گردد، به این معنی که حداقل ۶۲۵ برابر سرعت بیشتری نسبت به اینترنت خانگی کشور ایران دارند. از این رو بعد از تهیه یک سرور مجازی بایننس اطمینان دارید که مشکلی در زمان ترید کردن با سرور مجازی از نظر سرعت اینترنت و یا پینگ تایم پیش نخواهد آمد. به عنوان مثال نهایت سرعت اینترنت ADSL در داخل کشور ۱۶ مگابیت بر ثانیه می باشد، اما سرعت سرور مجازی ترید شرکت توشن حدود ۱۰٬۰۰۰ مگابیت بر ثانیه می باشد.

 

 

چرا لازم است تا سرور ترید و بایننس را برای شرکت در بایننس داشته باشیم و از یک سرور معمولی استفاده نکنیم؟

سرور مجازی بایننس مناسب که توسط شرکت های حرفه ‌ای ایرانی ارائه می ‌شود چندین ویژگی خاص دارد که سرور مجازی معمولی ندارد: آی پی ثابت تا هر زمان به ‌صورت تضمینی و بدون مشکل تعویض آی پی در آینده انجام می شود. آی پی از کشورهایی به مشتریان داده می ‌شود که هیچ مشکلی با بایننس نداشته باشند. پیش از آنکه سرور مجازی بایننس را بخرید، فروشنده بارها تست‌های خود را در داخل بایننس انجام می دهد و سپس بررسی‌های لازم انجام داده می شود تا مشکلی بعدا پیش نیاید. در صورت نیاز به تغییر موقعیت سرور این مورد نیاز قایل انجام خواهد بود. همچنین سرعت شبکه و سخت افزار این سرور ها تضمین شده است و بسیاری از نرم افزار پر کاربرد برای تریدر ها پیش فرض بر روی ویندوز سرور نصب شده و قابل استفاده می باشند.

 

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

چنانچه کاملا حرفه ای و تخصصی می خواهید در بازار بورس بین المللی فعالیت کنید و در آمد دلاری داشته باشید به سرور برای ترید کردن نیاز خوهید داشت تا با خیالی آسوده و بدون بروز مشکل تحریم برای کاربران ایرانی در سایت های معروف صرافی بین المللی اینترنتی نظیر بایننس فعالیت نمایید. این سرور ها سرعت اینترنت حداقل ۱۰۰ برابر بیشتر از VPN های معمولی داشته و دیگر نیاز نیست نگران بروز قطعی نا به هنگام در اتصال به سایت های مختلف و مشخص شدن آیپی ایرانی خود باشید. با اجاره سرور در هر کشور شما شهروند شهری از آن کشور به حساب خواهید آمد. برای مثال چنانچه سروری را در کشور فنلاند و برای مثال شهر هلسینکی از این کشور اجاره کنید، زمانی که از خانه یا محل کار به این سرور متصل شوید و از طریق آن وارد سایت بایننس شوید، این شرکت فکر می کند یک شهروند هلسینکی از کشور فنلاند وارد حساب کاربری خود شده است و به هیچ وجه در این روش آی پی و هویت ایرانی شما فاش نخواهد شد. در جدول زیر مقایسه موارد مهم در انتخاب سرور ترید اشاره شده است.

 

 

 

سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی و همراه با نماد اعتماد است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف من جمله آلمان، فنلاند، هلند، فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا و … بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت اختصاصی برای بایننس و ترید از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد. پشتیبانی این سرور ها نیز به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود و مزیت دیگر این سرویس این است که این سرور ها با توجه به رعایت استاندارد های بین المللی قطعی اتصال نخواهند داشت و به صورت 24 ساعته روشن بوده و شما می توانید به سادگی به صورت خودکار و بدون وقفه به خرید و فروش رمز ارز ها بپردازید.

 

سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور ترید را دارید می توانید به صفحه سرور مجازی ترید این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند ۹۱۰۰۶۹۹۶ ۰۲۱ داخلی یک تماس حاصل فرمایید.

منبع: Toshan.net

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه