آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۳۰ خرداد

آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۳۰ خرداد
کدخبر : 20663

آخرین قیمت طلا 30 خرداد

 به گزارش رصداقتصادی : قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز شنبه ۲۹ خرداد با ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش، ۱,۰۱۴,۷۰۰ معامله شد.

 

 قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز شنبه ۲۹ خرداد با ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۱۴ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی در بازار آزاد شنبه ۲۹ خرداد کانال ۱۰ میلیون تومان را از دست داد و با ۶۰۳ هزار تومان کاهش، ۹,۹۹۹,۰۰۰ معامله شد.

 

دنیای اقتصاد نوشت:

نزول طلایی سکه امامی

سکه امامی در اولین روز هفته، ۴۳۰هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید. به گفته فعالان، سقوط بهای اونس طلا در بازارهای جهانی مهم‌ترین عاملی بود که معامله‌گران را در بازار داخلی در موقعیت فروش قرار داد. در کنار این، از دست رفتن یکباره مرز ۲۴هزار تومانی در بازار دلار، دیگر عاملی بود که فشار فروش در بازار سکه را افزایش داد. قیمت سکه پیش از سقوط دلار توانسته بود حمایت ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومانی را حفظ کند.

 

به باور تحلیلگران فنی، سطح حمایت فنی بعدی قیمت سکه محدوده ۱۰میلیون و ۲۰۰هزار تومانی است و در صورتی که آن را از دست دهد، به سوی حمایت ۹میلیون و ۸۰۰هزار تومانی حرکت خواهد کرد. سکه برای تحریک دوباره خریداران نیاز دارد که از محدوده ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومانی عبور کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه