رپرتاژ اگهی /

در عرض سه سوت، بیت کوین بخرید!

در عرض سه سوت، بیت کوین بخرید!
کدخبر : 23943

بیت کوین یکی از بهترین، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین ارزهای دیجیتال است که در بازار ارز دیجیتال برای خودش برو بیایی دارد. در این گفتار به سراغ روش‌های خرید و سرمایه گذاری بیت کوین در ایران می‌رویم و مهم‌ترین راه‌های موجود را موشکافی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

کارهایی که باید قبل از خرید بیت کوین انجام دهید

سه گام زیر، اولین قدم‌های شما در مسیر سرمایه گذاری روی بیت کوین به شمار می‌روند:

گام اول: یک کیف پول برای نگهداری بیت کوین‌هایتان تهیه کنید

انواع مختلفی از کیف پول برای نگهداری بیت کوین وجود دارند. کیف پول ارز دیجیتال «سخت افزاری»، «نرم افزاری» و حتی «کاغذی». دو نکته را در این مورد باید در نظر داشته باشید؛ اول اینکه بهتر است برای نگهداری بیت کوین‌هایتان از یک کیف پول اختصاصی استفاده کنید که فقط از بیت کوین پشتیبانی کند. دوم اینکه کیف پول‌های آفلاین و سخت افزاری از نظر امنیت و نرسیدن دست هکرها به آنها نسبت به دیگر کیف‌ پول‌ها برتری دارند.

گام دوم: ثبت نام و احراز هویت در صرافی

انتخاب صرافی ارز دیجیتال و سر درآوردن از چم و خم مزیت‌ها یا معایب صرافی‌های مختلف به آموزش صرافی ارز دیجیتال نیاز دارد. چون در حال حاضر صرافی‌های بسیار زیادی برای ارائه خدمات وجود دارند. در این میان به سه نکته مهم توجه کنید:

  1. بسیاری از صرافی‌های خارجی، ایرانی‌ها را تحریم کرده‌اند. به همین دلیل نمی‌توانیم در آنها به معامله ارزهای دیجیتال مشغول شویم. البته می‌توان با تغییر آی‌پی به شکلی نامحسوس این کار را انجام داد؛ ولی خطر لو رفتن و از دست دادن تمام دارایی‌ها بر جای خود باقی است. در این میان، حساب یکی دو مورد مانند: «صرافی کوینکس» و «صرافی کوکوین» از دیگران سوا است.
  2. ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی، دست شما را برای خرید مستقیم بیت کوین با ریال بسیار آسان می‌کند؛ اما بسیار باید دقت کنید که کار خرید و فروش را در صرافی‌های ایرانی معتبر انجام دهید و مواردی مانند: «کارمزد»، «خدماتی که هر صرافی ارائه می‌دهد» یا «محدودیت‌هایی که دارد» را با دقت بررسی کنید. پس از آنکه یک صرافی با شرایط مورد نظرتان همخوانی داشت آستین‌های سرمایه گذاری‌تان را بالا بزنید.
  3.  اگر خواستید تمام ماجرای سرمایه گذاریتان را در یک صرافی خارجی انجام دهید می‌توانید ابتدا در یک صرافی ایرانی ثبت‌نام کنید، ریال خود را به «تتر» تبدیل کرده و سپس با انتقال تترهایتان به یک صرافی خارجی، به طور مستقیم بیت کوین بخرید.

گام سوم: ریختن بیت کوین‌ها به کیف پول امنتان

پس از آنکه بیت کوین‌های مورد نظرتان را خریداری کردید، آنها به طور خودکار در کیف پول آنلاین صرافی واریز می‌شوند. در این گام باید هر چه سریع‌تر بیت ‌کوین‌های خود را به کیف پولی که از قبل آماده کرده بودید انتقال دهید. چون ضریب امنیت کیف پول‌های صرافی‌ها چندان بالا نیست.

با چند روش سرمایه گذاری و به دست آوردن بیت کوین آشنا شوید

روش‌های زیر چند مورد از مهم‌ترین و رایج‌ترین شگردهای سرمایه گذاری روی بیت کوین است:

ouiy

  1. برای آینده، بیت کوین بخرید

اولین روش که در عین حال، ساده‌ترین روش سرمایه گذاری بیت کوین هم به شمار می‌رود، خرید ارز دیجیتال بیت کوین، ریختن آن در کیف پولتان و فراموش کردن آن تا چندین سال آینده است. یادتان باشد که بیت کوین، موجودی محدودی دارد و وقتی آخرین سکه بیت کوین استخراج شود بازار رشد قیمت آن به فصل تازه‌ای می‌رسد!

در این روش می‌توانید بیت کوین‌های مورد نیازتان را از طریق صرافی‌ها یا به صورت مستقیم – از ماینرها یا افرادی که بیت کوین دارند – تامین کنید. البته خرید مستقیم بیت کوین و دور زدن صرافی‌ها با ریسک‌های بالایی همراه است و چه بسا تمام دارایی دیجیتالی خود را در اثر یک بی‌دقتی از دست بدهید.

  1. از طریق ترید کردن، بیت کوین به دست بیاورید

«ترید کردن» یا همان «معامله» بیت کوین، روشی است که می‌توانید از طریق آن به بیت کوین‌های مورد نظرتان دست پیدا کنید. البته این را هم در نظر داشته باشید که استفاده از این روش به دانش بالا و پیگیری کردن کوچکترین ماجراهای پیرامون بیت کوین نیاز دارد؛ ولی اگر چنین توانایی داشته باشید می‌توانید مسیری هموارتر را در سرمایه گذاری‌تان طی کنید.

  1. به دنبال استخراج بیت کوین باشید

البته این روش با توجه به مصرف بسیار بالای برق و سختی استخراج، چندان به صرف نیست.

برای یک سرمایه گذاری موفق نباید از قافله حرفه‌ای‌ها جا بمانید

هر روشی که برای سرمایه گذاری انتخاب کنید مسیری است که باید سوار بر مرکب دانش، آن را بپیمایید. کسی که در مقابل یادگیری مقاومت می‌کند با دستان خودش دارایی‌ها و موفقیت آینده‌اش را زیر پای ندانستن‌ها قربانی می‌سازد. با این حساب، هر ریالی که برای یادگیری خرج می‌کنید مانند یک بولدوزر، مسیرهای سنگلاخی را صاف و هموار می‌کند. در این میان، انتخاب یک مجموعه حرفه‌ای برای آموزش دیدن، برگ برنده شما در دنیای سرمایه گذاری خواهد بود. پیشنهاد ما به شما، دوره ارز دیجیتال «خانه سرمایه» است.

‌چرا ما خانه سرمایه را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

معیارهای شما برای دادن نمره 20 به یک مجموعه آموزشی چیست؟

  • اساتید حرفه‌ای
  • تجربه چند ساله در زمینه آموزش
  • عملی و کاربردی بودن آموزش‌ها
  • پوشش دادن همه جانبه موضوع‌ها
  • آنلاین بودن دوره‌ها با توجه به شرایط کرونا
  • پشتیبانی قوی
  • ارتباط با اساتید و رفع اشکال
  • گرفتن مدرک معتبر بعد از تمام شدن دوره

خانه سرمایه تمام این موارد را پوشش می‌دهد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به این ماجرا بیندازیم:

  • شرکت خانه سرمایه بیش از 10 سال تجربه آموزش سرمایه گذاری در انواع بازارهای مالی را در کارنامه خود دارد.
  • دارای مجوز رسمی آموزش از سازمان فنی‌ و‌ حرفه‌ای است.
  • دوره آموزش ارز دیجیتال این شرکت، به‌روز و مطابق با آخرین تغییرات بازار ارزهای دیجیتال است.
  • شرکت کردن در دوره‌های این مجموعه به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارد. چون تمام موضوع‌ها از صفر آموزش داده می‌شوند.
  • آموزش ارزهای دیجیتال در این آموزشگاه به صورت تئوری و عملی است. به این ترتیب که بعد از آموختن مفاهیمی مانند: «آشنایی با ارز دیجیتال یا کر‌یپتوکارنسی‌ها»، «روش‌های مختلف کسب سود از ارزهای دیجیتال»، «آموزش کیف پول ارز دیجیتال»، «آموزش صرافی ارز دیجیتال»، «اصطلاحات تخصصی ارز دیجیتال»، «اصول تحلیل تکنیکال»، «نوسان‌گیری»، «پرایس اکشن»، «فاندامنتال ارز دیجیتال»، «اصول تحلیل فاندامنتال»، «افزایش بازدهی ترید»، «استراتژی‌های مختلف برای تبدیل، خرید، فروش، ورود، خروج و زمان‌بندی»، «هنجارهای حاکم بر بازار فیوچر»، «روانشناسی ترید» و موارد بسیاری از این دست، دانشجویان به صورت واقعی وارد معامله می‌شوند و خرید و فروش را زیر نظر استاد خود یاد می‌گیرند.
  • اساتید این دوره‌ها و کلاس‌ آموزش ارز دیجیتال، فارغ‌التحصیلان دکتری اقتصاد از دانشگاه‌های معتبر خارجی و داخلی مانند دانشگاه‌های «میلان» و «تربیت مدرس» هستند که در دانشگاه‌های داخل کشور نیز در زمینه امور مالی تدریس می‌کنند. متخصصان بازارهای مالی این آموزشگاه نیز کارشناسان فارغ‌التحصیل از رشته‌های «مدیریت مالی» هستند. این اساتید و متخصصان نزدیک به 10 سال تجربه سرمایه گذاری با مبالغ سنگین را در کارنامه مالی خود دارند. بنابراین شما می‌توانید علم، تجربه و مهارت را یکجا دریافت کنید.
  • دوره آموزش ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین برگزار می‌شود. با این حساب دیگر فرقی نمی‌کند که کجا زندگی می‌کنید، چون می‌توانید با لپ‌تاپ یا موبایلتان و یک خط اینترنت، دانش مالی‌تان را دگرگون کنید.
  • بعد از تمام شدن دوره آموزش ارز دیجیتال در این آموزشگاه می‌توانید مدرک معتبر هم دریافت کنید. شیوه دریافت این مدرک که سازمان جهانی کار هم آن را تایید کرده به این ترتیب است که شما از طرف خانه سرمایه به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوید. این سازمان نیز از شما دو آزمون «تئوری» و «عملی» می‌گیرد. پس از کسب نمره قبولی می‌توانید مدرک بین‌المللی «تحلیل‌گر بازارهای مالی» را دریافت کنید. این مدرک نه تنها قابلیت ترجمه رسمی را دارد بلکه می‌تواند در مسیر ارتقای شغلی نیز به شما کمک کند. گذشته از این، اگر قصد ادامه تحصیل در زمینه مالی را داشته باشید می‌توانید با کمک این مدرک، بدون کنکور وارد دانشگاه شوید. این مدرک، معادل 900 ساعت کار در نظر گرفته می‌شود و می‌توانید با استفاده از آن، کارت مربیگری آموزش بازارهای مالی را هم دریافت کرده و به یک مربی واقعی تبدیل شوید.

قدم بردارید و با زمان، همراه شوید

یادتان باشد، تردیدها هنگامی به سراغتان می‌آیند که بیش از اندازه به موفقیت نزدیک شده باشید. اگر با قلبی قدرتمند و شجاعانه از خوان هفتم تردیدها عبور کنید می‌توانید آینده‌تان را به شکلی متفاوت رقم بزنید. پس یک نفس عمیق بکشید و دست به کار شوید. چون زمان برای هیچ‌کس توقف نمی‌کند!‌

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه