رپرتاژ اگهی /

صرافی کوکوین بهترین صرافی برای مبادله ارز دیجیتال

صرافی کوکوین بهترین صرافی برای مبادله ارز دیجیتال
کدخبر : 24249

مدتی است که بازار ارز دیجیتال در کشور داغ شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. صرافی کوکوین به عنوان یک پلتفرم معاملاتی و تبدیل ارز دیجیتال فعالیت میکند که کاربران زیادی نیز دارد.

مدتی است که بازار ارز دیجیتال در کشور داغ شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. صرافی کوکوین به عنوان یک پلتفرم معاملاتی و تبدیل ارز دیجیتال فعالیت میکند که کاربران زیادی نیز دارد.

رمز ارزها به سرعت دارند جای خود را در میان مردم باز می‌کنند و هر روز تعداد زیادی به سمت فعالیت در این زمینه جذب می‌شوند. بازاری که هم سودآور است و هم ممکن است باعث ضرر شما شود. در هر صورت فعالیت در این حوزه نیازمند یک منبع تخصصی آموزش و بررسی می‌باشد تا شما را با تمامی جوانب آن آشنا کند.

صرافی بایننس به عنوان بزرگترین پلتفرم مبادلاتی رمز ارز در دنیا شناخته می‌شود که میلیون‌ها دلار در روز گردش حساب دارد. تا مدتی پیش اکثر ایرانیان در آن فعالیت می‌کردند تا اینکه این صرافی تصمیم گرفت احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کند.

به دلیل تحریم‌های بین المللی فعالیت کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی ممنون است . به همین دلیل امکان احراز هویت کاربران ایرانی در صرافی بایننس عملا غیر ممکن شده ‌است. صرافی کوکوین به عنوان یک جایگزین مناسب برای بایننس، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

چرا باید صرافی کوکوین را انتخاب کنیم؟

اگر تازه به جمع فعالان ارز دیجیتال پیوستید، لازم است بدانید که خرید و فروش رمزارزها در صرافی‌ها صورت می‌گیرد.

صرافی‌های زیادی در داخل کشور فعالیت می‌کنند که خدمات مبادله، خرید و فروش ارز دیجیتال را برای شما انجام می‌دهند. اما قابلیت‌های این صرافی‌ها محدود بوده و از تعداد کمی ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.

همان طور که قبلا اشاره کردیم به دلیل محدودیت‌های موجود برای فعالیت کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی، امکان ثبت نام در اکثر آنها میسر نیست.

خوشبختانه صرافی کوکوین شرایطی را محیا کرده که ایرانیان نیز می‌توانند به راحتی در آن ثبت نام کرده و به خرید و فروش بپردازند.

فعالیت در صرافی کوکوین نیازمند احراز هویت اجباری نیست و شما تا سقف 5 بیت کوین می‌توانید بدون انجام احراز هویت برداشت انجام دهید. این شرایط برای کاربران ایرانی بسیار ارزشمند است و آنها بدون نگرانی از مسدود شدن حسابشان به راحتی می‌توانند سرمایه خود را در صرافی کوکوین قرار دهند.

صرافی کوکوین تنها صرافی نیست که بدون احراز هویت اجازه فعالیت به ایرانیان را می‌دهد. شما می‌توانید لیست کامل صرافی‌های برتر را در صفحه بررسی تخصصی صرافی‌ها مشاهده کنید.

صرافی کوکوین چه امکاناتی دارد؟

صرافی کوکوین فعالیت خود را از سال 2017 در هنگ کنگ آغاز کرد. این صرافی در حال حاضر از نظر حجم معاملات و مقدار نقدینگی، جز 10 صرافی برتر از نظر وبسایت کوین مارکت کپ می‌باشد. حجم معاملات بالا تاثیر مستقیم بر اعتبار و سرعت انجام تراکنش‌های یک صرافی دارد.

یکی از ویژگی‌های خوب صرافی کوکوین، تنوع بالا و تعداد رمزارزهای آن است. این صرافی بیش از 500 رمز ارز را برای مبادله در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این تنوع بالا در کمتر صرافی خارجی دیده می‌شود که همین موضوع باعث محبوبیت کوکوین شده است.

شما در این صرافی امکان ترید کردن رمزارزها را دارید و می‌توانید از اهرم نیز استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات کامل این صرافی، صفحه ثبت نام و بررسی تخصصی صرافی کوکوین را مطالعه کنید.

راهنمای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال

برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال جهت فعالیت و انجام مبادلات ارزی خود پیشنهاد می‌کنیم حتما اطلاعات کافی را کسب کنید. توجه داشته باشید که همه صرافی‌های خارجی به ایرانیان خدمات نمی‌دهند و ممکن است حساب شما را مسدود کنند.

وبسایت ایران بروکر به عنوان یک مرجع مناسب جهت بررسی صرافی‌ها و انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان می‌تواند بسیار مفید باشد. حتما قبل از شروع فعالیت، اطلاعات خود را افزایش دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این بازار بدست بیاورید.

 

​*این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری رصداقتصادی صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با رصداقتصادی ندارد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه