رپرتاژ اگهی

کسب درآمد دلاری بالا در فارکس با تریدرنووا

کسب درآمد دلاری بالا در فارکس با تریدرنووا
کدخبر : 24416

فارکس نامی آشنا برای علاقمندان به سرمایه گذاری در بازارهای بورس بین‌المللی است. یکی از راه‌های کسب درآمد و سرمایه‌گذاری مطمئن بازار فارکس است که سال‌ها است در ایران مورد توجه قرار گرفته است. فارکس از جمله پرهیجان‌ترین بازارهای مالی است که اگرچه با ریسک بسیاری همراه است اما از جمله پردرآمدترین بازارهای مالی در دنیا محسوب می‌شود. با ما همراه باشید تا فارکس را بیشتر بشناسید.

 درآمد فارکس در ایران چقدر است؟

برای بسیاری از علاقمندان به بازارهای مالی و سرمایه ای این سوال مطرح است که آیا فارکس واقعا یک راه مطمئن برای کسب درآمد است؟ و اینکه آیا با کمک تریدرنووا درآمد فارکس در ایران خوب است؟ آیا می‌توان به درآمد چنین بازاری در ایران امید داشت. در مورد درآمد فارکس در ایران باید گفت که این مسئله به فاکتورهای بسیاری بستگی خواهد داشت که مهمترین آن آشنایی معامله‌گر با بازار فارکس و شرایط آن است.

این که میزان درآمد شما از این بازار مالی جهانی چه اندازه باشد بستگی به میزان فعالیت شما، سرمایه‌ای که وارد این بازار کرده‌اید، آشنایی و مهارت شما در معاملات فارکس و توقعات شما دارد.

در واقع باید بدانید که هر معامله گری در ابتدای ورود به چنین بازاری ممکن است مقداری از سرمایه خود را از دست بدهد. معاملات در بازار فارکس به هیچ عنوان معاملات ساده ای نیست و کاملا طبیعی است که تا رسیدن به یک ثبات و شناخت نسبی از این بازار با نوسانات درآمدی همراه باشید.

برای این که در بازار فارکس به یک درآمد مناسب و دائمی دست پیدا کنید نیاز است که صبور باشید. معمولا تعداد کمی از معامله گران خرد در بازار فارکس به موفقیت می رسند. شما برای رسیدن به درآمدهای کلان در فارکس باید استاد تجارت منظم باشید. برای رسیدن به موفقیت در فارکس باید منظم، آگاه و هدفمند باشید، در واقع اکثر کسانی که با بررسی فارکس روی کاغذ و با رویای درآمدهای میلیاردی وارد این حوزه می‌شوند از قوانین و شیوه‌های ترید موفقیت‌آمیز فارکس اطلاعاتی ندارند.

در ایران کسانی از جمله تریدرهای موفق فارکس هستند که سرمایه گذاری در فارکس تنها منبع درآمد آنها نیست. در واقع کسانی که برای کسب درآمد و مخارج زندگی خود با مشکل مواجه هستند نمی‌توانند اقدامات موفقیت آمیزی در فارکس داشته باشند.

ربات فارکس چیست و چه مزایایی دارد؟

استفاده از اکسپرت یا ربات فارکس Tradernova موضوع دیگری است که برای ترید در این بازار مالی باید در مورد آن بدانید. آیا استفاده از چنین امکانی به معنای کسب درآمد و سود بیشتر است؟ آیا انواع اکسپرت‌ها و بهترین اکسپرت فارکس را می‌شناسید و می‌دانید چگونه باید از آن استفاده کنید؟

در واقع باید گفت که یکی از راه های انجام معاملات موفق و پیشگیری از تصمیمات احساسی و بحث های روانی در فارکس استفاده از ربات های معامله گر فارکس است. Forex expert یا ربات‌های معامله‌گر می‌توانند به عنوان ابزارهای کمکی در این روش سرمایه گذاری مورد استفاده قرار گیرند. این ربات ها با هدف سودآوری کد نویسی شده اند و به شکل مداوم آپدیت می شوند تا سودآوری بیشتری برای تریدرها به همراه داشته باشند. از جمله امکاناتی که در این زمینه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، امکان تست و دانلود رایگان این ربات‌ها است.

این ربات‌ها طبق الگوریتم‌های مشخص و از پیش تعیین شده کارهای مشخص و تکراری را در بازه‌های زمانی مشخصی انجام می دهند که این مسئله برای معامله‌گران مبتدی و ناآشنا به بازار فارکس یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. اکسپرت های فارکس به دو گروه اکسپرت‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می‌شوند.

اکسپرت اتوماتیک یا ماشین پولسازی شما

اگر هنوز نمیدانید باید در فارکس چه کنید و از بازار چطور درآمد کسب کنید سریعا به کانال تلگرام tradernova@ بروید و از ربات جادویی فارکس که مبتنی بر هوش مصنوعی کار میکند آگاه شوید و درآمد دلاری خود را کسب کنید!

چنین رباتی تمام مراحل تحلیل و معامله را خودش انجام می‌دهد و هیچ احتیاجی به مداخله تریدر در معاملات نیست. برای استفاده از آنها فقط اتصال متاتریدر 4 به اینترنت کفایت می‌کند.

اکسپرت نیمه اتوماتیک

برای استفاده از چنین رباتی در یکی از مراحل تریدر باید در انجام معامله دخالت داشته باشد. ممکن است این دخالت در مرحله تایید تحلیل، تایید معامله، تایید حجم معامله و … باشد. از جمله مزیت‌های استفاده از اکسپرت نیمه اتوماتیک آن است که در صورتی که تشخیص دهید معامله مطمئن نیست می‌توانید آن را حذف کنید.

استاپ هانتر چیست با بهترین تعریف تریدرنووا

در بازار مالی فارکس معمولا سرمایه گذاران درازمدت به صورت نقدی معامله می‌کنند و بخش عظیمی از تریدرها را در بازار فارکس معامله گران خرد تشکیل می‌دهند. به همین دلیل است که آنها نمی‌توانند از مزایای نگهداری معاملات به صورت بلندمدت بهره مند شوند چرا که از لوریج بالا استفاده می کنند و به همین دلیل است که اغلب معامله‌گران قدر حد ضرر را دانسته از آنها استفاده می کنند. همین دوگانگی در بازار فارکس است که باعث می‌شود استاپ هانتینگ در فارکس یک عمل معمول باشد. شکا میتوانید اطلاعات کامل در خصوص استاپ هانتیتنگ و استاپ هانتر را در لینک زیر مطالعه بفرمایید:

https://tradernova.com/استاپ-هانتر/

در ادامه باید پذیرفت استاپ هانتینگ یک شکل قانونی از تجارت است. درواقع به کمک استاپ هانتر تمام تریدرهای ضعیف بازار حذف می‌شوند. چنین امکانی نشان می دهد که اکثر تریدرهای خرده فروش باید حد ضرر خود را در مکان‌های شلوغ‌تر قرار دهند.

در واقع بازار فارکس تا حد زیادی توسط استاپ‌ها حرکت می‌کند و موقعیت‌های معاملاتی کوتاه مدتی را برای علاقمندان به این بازار ایجاد می‌کند. البته باید اضافه کنیم که هر تریدری قادر به استفاده از استاپ هانتینگ نیست و در صورت ناواردی به موضوعات فارکس ممکن است در تله گرفتار شود.

در حقیقت استاپ هانتینگ به پول‌های کلان و هوشمند فرصتی می‌دهد که از نقدینگی خارج از سطح مقاومت جلوگیری کند و از عملکرد تریدرهایی که نمی دانند حد ضرر خود را چگونه تنظیم کنند استفاده ببرند. به عبارت ساده‌تر باید بر خلاف اکثریتی که ضرر می‌کنند حرکت کنید.

تریدر نووا؛ رمز درآمدهای میلیون دلاری در ایران

برای کسانی که به بازار فارکس و معاملات آن علاقه دارند تریدر نووا یک منبع اطلاعاتی و آموزشی بسیار مفید و کاربردی در بازارهای مالی فارکس، ارز های دیجیتال و بورس است که می توان با اتکا به آن همه اطلاعات لازم برای شرکت در معاملات فارکس را به دست آورد. تریدر نووا معامله گری به روش سازمانی را به علاقمندان حوزه فارکس می‌آموزد و فرصت افتتاح حساب در بهترین بروکرهای فارکس را با تخفیف برای کاربران خود فراهم می کند، همچنین کاربران می‌توانند از تمام اندیکاتورهای هوشمند موجود در بازار مالی فارکس و اکسپرت‌های متنوع موجود در این مجموعه استفاده کنند.

تریدر نووا با تجربه بیش از یک دهه‌ای خود آماده است که علاقمندان به فعالیت در حوزه فارکس در ایران را برای کسب درآمد های دلاری از فارکس آماده کرده و در تمام حوزه‌های بازارهای مالی فارکس و ارزهای دیجیتال آموزش‌های لازم را در اختیار این علاقمندان قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه