رپرتاژ اگهی

مطمئن‌ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

مطمئن‌ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
کدخبر : 26571

با وجود رکود ارز‌های دیجیتال در انتهای سال 2021، برخی از تحلیلگران بر این باورند که این روند رشد در سال 2022 ادامه دار خواهد بود. تصمیمات دولت آمریکا برای مهار تورم یکی از دلایلی بود که باعث رکود ارزهای دیجیتال در انتهای سال 2021 شد. در این مقاله قصد داریم بهترین و مطمئن‌ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 را معرفی کنیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 با وجود رکود ارز‌های دیجیتال در انتهای سال 2021، برخی از تحلیلگران بر این باورند که این روند رشد در سال 2022 ادامه دار خواهد بود. تصمیمات دولت آمریکا برای مهار تورم یکی از دلایلی بود که باعث رکود ارزهای دیجیتال در انتهای سال 2021 شد. در این مقاله قصد داریم بهترین و مطمئن‌ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 را معرفی کنیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ttttttrrr

بیت کوین، پادشاه ارزهای دیجیتال

بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است. این ارز حدود 40 درصد از کل بازار را در اختیار دارد خرید و فروش بیت کوین روزانه بیش از 18 بیلیون دلار است و این ارز را در صدر جدول قرار می‌دهد. از بیت کوین به عنوان یک دارایی ضد تورمی‌ مانند طلا یاد می‌شود. چون در زمان شکل گیری این ارز طوری طراحی شده تا هیچگاه عرضه بر تقاضا حاکم نشود. بسیاری از سرمایه گذاران و فعالان بازارهای مالی یکی از سبدهای سرمایه گذاری خود را به بیت کوین اختصاص می‌دهند. با وجود رکود ارزهای دیجیتال در سال 2021  باز هم بیت کوین رکورد تاریخی خود را با قیمت 68 هزار دلار ثبت کرد. تحلیلگران انتظار رکورد جدیدی برای بیت کوین در سال 2022 دارند. از این رو توصیه می‌شود بیت کوین را به عنوان یک سرمایه گذاری بسیار خوب برای بلند مدت در سبد سرمایه گذاری خود داشته باشید.

اتریوم، پر استفاده‌ترین بلاکچین جهان

اتریوم دومین ارز دیجیتال از نظر حجم بازار است و یکی از پر طرفدارترین ارزها برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود خرید و فروش اتریوم روزانه با بیش از 9 بیلیون دلار حجم معاملاتی دومین ارز دیجیتال بازار محسوب می‌شود. بلاکچین اتریوم بیشترین استفاده را در تمام بلاکچین‌ها دارد به طوری که بیشتر توکن‌ها و نرم افزارهای غیر متمرکز از این پلتفرم استفاده می‌کنند. پس با این وجود می‌توان نتیجه گرفت که بلاکچین آن بسیار قدرتمند بوده و احتمالا آینده بسیار درخشانی خواهد داشت. این ارز از زمان رونمایی تا کنون یکی از فعال ترین و پویا ترین پلتفرم ها را داشته و رشد های بسیار خوبی را تجربه کرده است. لازم به ذکر است که اتریوم در کوتاه مدت بیشترین رشد را در بین ارزهای دیجیتال داشته است. از این رو سرمایه گذاران این ارز را همیشه در سبد های خود نگهداری می‌کنند و توصیه می‌کنند این ارز را برای سرمایه گذاری از دست ندهید.

tttt

تتر، مطرح‌ترین استیبل کوین

تتر سومین ارز دیجیتال بازار از نظر حجم معاملاتی است. در گذشته کاربران برای معاملات خود با مشکلات تبدیل ارزها مواجه بوده اند. همانطور که می‌دانید بازارهای ارز دیجیتال با فراز و نشیب‌های متعددی روبرو است در نتیجه کاربران برای در امان ماندن از سقوط بازار مجبور بودند رمز ارزهای خود را دائما به ارزهای فیات تبدیل کرده تا ارزش دارایی‌های خود را حفظ کنند. این کار باعث صرف وقت و هزینه بسیاری می‌شد. از این رو استیبل کوین‌ها به بازار معرفی شدند. مطرح‌ترین استیبل کوین هم تتر است که در زمان نوشتن این مقاله حدود 78 بیلیون دلار حجم مالی در گردش دارد. یکی از مزیت‌های خرید و فروش تتر که آن را به یکی از مطمئن‌ترین ارز دیجیتال تبدیل می‌کند، پشتوانه مالی آن است. شرکت تتر به صورت شفاف اعلام کرده در مقابل هر تتر، یک دلار آمریکا را در ذخایر خود نگهداری می‌کند. از این رو می‌توان نتیجه گرفت برای کاربران ایرانی هم به عنوان راه حلی برای فرار از تورم‌های موجود قابل استفاده است. شما می‌توانید هر مقدار تتر که می‌خواهید را در کیف پول خود ذخیره کنید.

نتیجه گیری

بازار ارزهای دیجیتال همیشه با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بوده است ولی اگر به روند قیمتی این ارزها بیندازید متوجه خواهید شد که همه ساله با رشد همراه بوده اند. پس می‌توان از آن‌ها به عنوان بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری یاد کنیم. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری بر این بازار حتما از صرافی‌های معتبر اقدام کنید. یکی از صرافی‌های معتبر در حوزه ارزهای دیجیتال ایرانیکارت است. این شرکت با داشتن تیم پشتیبانی مجرب و سابقه بسیار بالا تجربه خوبی برای کاربران رقم می‌زند. برای استفاده از خدمات ایرانیکارت می‌توانید از طریق وب سایتiranicard.ir  اقدام کنید.

 

*مطلب فوق رپرتاژ اگهی بوده و سایت رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه