رپرتاژ اگهی

تحریم ایران توسط صرافی خارجی کوکوین

تحریم ایران توسط صرافی خارجی کوکوین
کدخبر : 27760

در سال 1397 پس از آنکه قانون سخت‌تر کردن تحریم علیه ایران از سوی جوامع بین المللی تصویب شد، بسیاری از کسب و کارها و سایت‌های اینترنتی خارجی نیز مجبور به تحریم و عدم ارائه خدمات به کاربران ایرانی شدند.

 در سال 1397 پس از آنکه قانون سخت‌تر کردن تحریم علیه ایران از سوی جوامع بین المللی تصویب شد، بسیاری از کسب و کارها و سایت‌های اینترنتی خارجی نیز مجبور به تحریم و عدم ارائه خدمات به کاربران ایرانی شدند.

 

آیا صرافی کوکوین را می‌شناسید؟

صرافی غیرمتمرکز کوکوین ارز دیجیتال امکان تجارت بین‌المللی ارز دیجیتال و مبادله‌ی بیش از ۷۵% از ارزهای دیجیتال موجود در بازار را برای تمامی تریدرها از سراسر دنیا فراهم آورده است. این صرافی در سال ۲۰۱۷ توسط گروهی از متخصصان با تجربه در جمهوری سِیشِل  (Seychelles) با مدیریت جانی لیو (Johnny LYU) ایجاد شد. صرافی کوکوین هر روز در حال توسعه‌ی خود و قوی تر کردن زیرساخت‌ها و ایجاد شرایط و امکانات بهتر و بیشتر برای تمامی تریدرها در سراسر دنیاست.

کوکوین یکی از انتخاب‌های مناسب برای تریدرهای ایرانی است. چراکه پس از تحریم آی پی ایران توسط پلتفرم صرافی بایننس، تعداد زیادی از تریدرها به صرافی کوکوین روی آوردند چرا که بدون نیاز به VPN یا VPS می‌توان به آن متصل شد و بدون نیاز به احراز هویت از آن برداشت وجه انجام داد.

می‌توانید برای مطالعه‌ی بیشتر درمورد کوکوین و سایر صرافی‌ها به وبسایت بیپتوری مراجعه نمایید.

 

کوکوین برای ایرانی ها چه تدبیری اندیشیده است؟

از جمله وبسایت هایی که کاربران ایرانی را محدود کردند، صرافی های آنلاین ارز دیجیتال بودند. بسیاری از صرافی های بزرگ از جمله پلتفرم صرافی بایننس سطح دسترسی کاربران ایرانی را تنها به برداشت وجه محدود کردند.

باتوجه به علاقه و مهارت تریدرهای ایرانی در بازار رمز ارز و وجود گستره‌ی وسیعی از آن‌ها در این بازار، صرافی غیرمتمرکز کوکوین ارز دیجیتال تصمیم گرفت با تغییر چند قانون، عرصه را بر آن‌ها تنگ نکند؛ چرا که درغیراینصورت طیف زیادی از مشتری های خود و به دنبال آن سود بزرگی را از دست می داد.

یکی از مزایای صرافی کوکوین برای ایرانی ها این است که می‌توانند بدون احراز تا سقف ۵ بیت کوین را به صورت روزانه از حساب خود برداشت کنند. و اما از جمله معایب کوکوین نداشتن قابلیت ترید با ارز فیات است. برای ورود و شروع ترید در این صرافی باید ابتدا سرما خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنید. البته کوکوین یک صرافی P2P هم برای خود طراحی کرده است که می‌تواند به امر تبدیل ارز فیات به ارز دیجیتال برای کاربران کمک کند.

طبق آمار سایت کوکوین از میان هر ۴ تریدر در کل دنیا یکی از آن ها از صرافی کوکوین استفاده می کند. این آمار حکایت از محبوب بودن این صرافی دارد. یکی از دلایل محبوبیت آن ارائه خدمات با بهترین سرعت و پشتیبانی ۲۴ ساعته است.

کوکوین با طراحی لایه های امنیتی مانند Google Verification، Email، Trading Password و... به کاربران ایرانی خدمات امن ارائه می‌دهد. لایه های دیگر شامل استفاده از شماره تلفن، IP و کارت شناسایی است که به دلیل تحریم کد 98+، IP ایران و پاسپورت ایرانی استفاده از آن‌ها قابل قبول نیست.

hjuuu

 

خارج کردن دارایی دیجیتال از کوکوین

شبکه‌ی خرید و فروش ارز دیجیتال بیپتوری برای خارج کردن دارایی دیجیتال در صرافی کوکوین توسط ایرانی‌ها، مشابه صرافی همت

ا به همتای ایرانی خدمتی با عنوان خرید و فروش امن ارز دیجیتال ارائه می کند. با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به انتقال دارایی از صرافی غیرمتمرکز کوکوین به صرافی ایرانی برای برداشت نیست. در بیپتوری کاربران می توانند به صورت مستقیم دارایی خود را از صرافی کوکوین خارج یا به آن وارد کنند.

درحال حاضر الگوریتم صرافی کوکوین به این صورت است که براساس احراز هویت، کاربران را به سه دسته تقسیم می‌کند: کاربران بدون احراز هویت، کاربران احزار هویت شده سطح1 و کاربران احراز هویت شده سطح 2. کاربران سطح 1 تا سقف 200 بیت کوین و سطح 2 تا سقف 3000 بیت کوین را روزانه می توانند از این صرافی خارج کنند. در این میان، کاربران ایرانی که در دسته‌ی اول قرار می گیرند، می توانند تا سقف 5 بیت کوین به صورت روزانه از صرافی خارج کنند.

بیپتوری مجموعه‌ای تشکیل شده از کارشناسان ارز دیجیتال و علوم رایانه‌ای است که محیطی امن و چندمنظوره برای فعالیت تریدرهای ارز دیجیتال ایجاد کرده‌اند. بیپتوری برای سهولت در ارائه خدمات دارای وب‌سایت و اپلیکیشن است.  

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه