رپرتاژ اگهی

ارز دیجیتال BabyDoge و ویژگی های آن در سال 2022

ارز دیجیتال BabyDoge و ویژگی های آن در سال 2022
کدخبر : 27813

دنیای ارز دیجیتال در حال رشد و پیشرفت است. درسال 2021 دوج کوین به عنوان ترندترین ارز دیجیتال سال معرفی شد.

 اما دیری نگذشت که بیبی دوج پا به عرصه دنیای رمزارز‌ها گذاشت و سر و صدای زیادی به پا کرد. بر خلاف شباهت اسمی که باهم دارند، این دو رمز ارز از همه لحاظ با یکدیگر متفاوتند. در این مقاله قصد داریم هر آنچه درباره بیبی دوج لازم است، از تاریخچه تا تحلیل قیمت آن بپردازیم.

رمز ارز بیبی دوج به تازگی به بازار آمده است

همان طور که از نامش پیداست، هنوز نو پا است. این رمز ارز در 1 ژوئن 2021 (12 خرداد ماه 1400) به وجود آمد. اولین ثبت قیمت آن در 9 ژوئن (20 خرداد) ، 0.000000000175 دلار بوده است. بیبی دوج به لطف تبلیغات در فضای مجازی و معرفی اینفلوئنسرها رشد چشمگیری داشت ولی بعد از آن کاهش قیمت را تجربه کرد.

بیبی دوج کوین، خود را فرزند اولین میم کوین بازار ارز دیجیتال یعنی دوج کوین معرفی می‌کند! محبوب شدن میم کوین‌ها از ابتدای سال 2021 بعد از اعلام حمایت ایلان ماسک از اولین آن‌ها، سبب افزایش تعداد این دسته ارزهای دیجیتال شد، اما فقط تعداد انگشت شماری نظیر بیبی دوج کوین حجم خرید و فروش بالایی به دست آوردند و میلیون‌ها کاربر کسب کردند. خرید بیبی دوج به علت جدید بودن آن بسیار پر ریسک است؛ زیرا این رمزارز سابقه زیادی نسبت به رمز ارزهای بزرگ این مارکت ندارد.

 بیبی دوج کوین با 420 کوادریلیون توکن آغاز شده است

کل عرضه این رمز ارز با 420 کوادریلیون توکن بوده و تیم توسعه دهنده آن تا به الان 125 کوادریلیون از این رمز ارز را سوزانده‌ و توکن سوزی کرده‌اند. تیم توسعه دهنده دوج کوین به این که چه تعداد از این رمز ارز سوزانده شود، کنترل کامل داشته‌اند.  قیمت‌گذاری تعداد زیادی از توکن به عنوان بخشی از سنت در بازار کریپتوکارنسی متداول شده است. می‌توان بیبی دوج کوین را به عنوان مثال نام برد.

هر تراکنش 10 درصد کارمزد دارد

در هر تراکنش بیبی دو کوین، فروشنده 10 درصد کارمزد پرداخت می‌کند.

  • 5 درصد از آن بین افرادی که این رمز ارز را هولد کرده‌اند، دوباره توزیع و پخش می‌شود.
  • 5 درصد 50/50 تقسیم می‌شود، با نیمی از آن به عنوان بیبی دوج کوین و باقی مانده آن با بایننس کوین معامله می‌شود.

این 10 درصد کارمزد انگیزه‌ای برای هولد کردن بیبی دوج کوین است. اگر بیبی دوج‌های خود را بفروشید، 10 درصد شارژ دریافت می‌کنید. اگر آنها را نگهداری کنید، پاداش بخشی از کارمزد را زمانی دریافت می‌کنید که شخصی بیبی دوج‌های خود را بفروشد. این ایده برای بیبی دوج کوین نبود. رمز ارز سیف مون (Safemoon) که در مارس (اسفند ماه) راه اندازی شد، همین مدل کارمزد را داشت.

بخشی از ماموریت این رمز ارز، نجات سگ‌ها است

یکی از اهداف لیست شده بیبی دوج کوین در وایت پیپر،  نجات سگ‌های نیازمند است. هم چنین آنها اعلام کردند که این تیم، یک کیف پول خیریه با 2.2 درصد از کل عرضه بیبی دوج کوین را در اختیار دارد. از آنجا که 5 درصد کارمزد تراکنش‌ها در بازار، به هولدرهای فعلی دوباره توزیع می‌شود، کیف پول خیریه 2.2 درصد از آن را دریافت می‌کند. این کیف پول برای ساپورت شرکای خیریه بیبی دوج کوین استفاده می‌شود. در 24 ژوئن (1 تیرماه) اکانت توییتر کریپتو از اهدا 75,000 به PawsWithCause اطلاع داد. یک سازمان غیرانتفاعی که از ظرفیت‌های بیبی دوج کوین برای جلب توجه بیشتر به دغدغه حیوانات در پناهگاه‌های محلی استفاده می‌کند.

در بیشتر صرافی‌های متمرکز هنوز عرضه نشده است

برای افرادی که می‌خواهند بیبی دوج کوین را داشته باشند، صرافی پنکیک سواپ را پیشنهاد می‌دهیم. پنکیک سواپ یکی از بزرگترین صرافی‌های غیرمتمرکز است (این سایت امکان مشارکت و معامله را در بازار رمز ارزها برای کاربران فراهم می‌کند). برای استفاده از PancakeSwap شما باید ابتدا به ولت رمز ارز خود وصل شوید. بعد از آن شما می‌توانید شروع به معامله کنید. (مثل بایننس کوین برای بیبی دوج کوین). این صرافی احتیاج به کمی آموزش دارد اما کار با این صرافی خیلی سخت نیست. خوب است بدانید که بیبی دوج کوین در بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال لیست نشده است. با حجم کم معاملات این رمز ارز با توجه به میم کوین بودن آن، امکان لیست شدن بیبی دوج کوین زمان بر است.

چگونه در ایران بیبی دوج بخریم؟

لازم به ذکر است که در ایران برای خرید بیبی دوج از صرافی های خارجی یا ترید با آن، به تتر نیاز دارید؛ چرا که آن‌ها از پرداخت های ریالی پشتیبانی نمی کنند و با ریال ایران جفت ارز معاملاتی ندارند.

تتر (tether) که با نماد USDT در دنیای رمزارزها شناخته می‌شود، برای تریدرهای ارزهای دیجیتال یک پناهگاه امن است؛ ارزش هر تتر معادل با یک دلار آمریکا است و به همین دلیل برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، از نوسانات شدید بازار در امان است. به دلیل داشتن قیمت ثابت، این رمز ارز در دسته استیبل کوین ها قرار می‌گیرد. حال برای خرید تتر و  فعالیت در آنها می‌توانید از طریق آدرس زیر اقدام کنید:

https://bit24.cash/coins/usdt

نقشه راه شامل چندین اهداف منحصر به فرد است

بیبی دوج کوین شش فاز نقشه راه دارد. چند فاز اول آن نرمال و با هدف رسیدن به 25,000 هولدر و تکمیل طراحی دوباره وبسایت است. مرحله نهایی، وقتی است که این فاز به موفقیت می‌رسد، در آن زمان حک کردن بیبی دوج کوین بر روی کوه عملی می‌شود، البته ارزش بازار به 100 میلیارد دلار باید برسد. خلق مذهب بیبی دوج کوین وقتی صورت می‌گیرد که ارزش بازار به 500 میلیارد دلار برسد! در نظر داشته باشید تعداد کمی از ارزهای دیجیتال توانستند از سقف 100 میلیون دلار عبور کنند، فقط بیت کوین توانست از 500 میلیون دلار عبور کند. احتمالا ما هرگز نتوانیم کوه و کلیسای بیبی دوج کوین را ببینیم!

برای اطلاعات بیشتر در خصوص صرافی های ارز دیجیتال می‌توانید به وب سایت بیت 24 (bit24.cash)  مراجعه کنید و یا از طریق درگاه های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن تماس: 28428770-021

ایمیل: info@bit24.cash

آدرس: تهران، جردن، خیابان ناهید، پلاک 114

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولییتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه