رپرتاژ اگهی

معرفی بروکر ارانته | یک بروکر تازه وارد بازار فارکس

معرفی بروکر ارانته | یک بروکر تازه وارد بازار فارکس
کدخبر : 27979

بروکر ارانته از سال 2018 میلادی کار خود را شروع کرده و حدود یکسال است که وارد بازار ایران شده است. بروکر ارانته در همین مدت سه ساله که از فعالیتش گذشته، توانسته کیفیت خدمات خود را به حداکثر رسانده و رضایت کاربران و تریدرها را در جلب کند.

زمانیکه به سراغ بروکرهای فارکس می‌رویم تا یکی را انتخاب کنیم، ترجیح میدهیم در بروکری ثبت نام کنیم که سال‌ها در بازار سابقه داشته باشد و از آن اطمینان داشته باشیم. با این حال، این کارگزاری تازه وارد میتواند گزینه مناسبی برای شروع تجارت شما در فارکس باشد.

از آنجایی که طی سالیان گذشته تعداد بسیار زیادی از کاربران به فعالیت در بازار فارکس علاقمند شده‌اند، انتخاب یک بروکر مطمئن بسیار ضروری است. برای اینکه بتوانید در فارکس شروع به فعالیت کنید، باید در یک بروکر یا کارگزاری ثبت نام کنید. در واقع کارگزار رابطی میان شما و بازار فارکس است.

به دلیل اینکه برخی از تریدرها که به تازگی در این حوزه شروع به کار کردند، با بروکر‌های معتبر آشنایی کافی ندارند. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که هر کجا صحبت از سرمایه‌گذاری و درآمد باشد، ممکن است کلاهبرداران و متقلبین نیز به آن حوزه وارد شوند و از بی تجربگی اشخاص سواستفاده کنند.. بازار فارکس نیز از این موضوع مستثنا نیست، و تعداد بسیار زیادی بروکر متقلب در بازار به فعالیت مشغول هستند.

به همین دلیل قصد داریم با معرفی بروکر معتبر ارانته، کمی از دغدغه‌های شما را کاهش دهیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خصوصیات بروکر ارانته چیست؟

بروکر ارانته دو رگوله معتبر از سازمان‌های بین‌المللی اخذ کرده است. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران با خیال آسوده در آن سرمایه‌گذاری کنند، و به خرید و فروش نماد‌های معاملاتی در بازار فارکس بپردازند.

اگر می‌خواهید با جزئیات کامل مجوز‌ها و رگولاتوری، مشخصات انواع حساب و جزئیات بونوس آن‌ها، آموزش‌های رایگان ثبت نام و فعالیت در بروکر ارانته بیشتر آشنا شوید، حتماً صفحه بررسی و ثبت نام بروکر ارانته errante را مشاهده کنید. در ادامه به طور مختصر به برخی از آنها اشاره میکنیم.

ارانته دارای ۴ حساب اصلی می‌باشد که شما میتوانید با توجه به نیاز‌های تجاری خود، یکی را از بین آن‌ها انتخاب کنید. مبلغ سرمایه‌گذاری در این بروکر نسبتا پایین است و شما با تنها ۵۰ دلار می‌توانید در این بروکر شروع به کار کنید. ارانته لوریج حداکثر 1:500 را در اختیار کاربران خود قرار داده است. حساب‌های بروکر ارانته عبارتند از:

•        حساب استاندارد

•        حساب پریمیوم

•        حساب وی آی پی

•        حساب Tailor Made

هر کدام حساب‌های فوق دارای مزایای خاص خود است و دارای بونوس معاملاتی هستند. میزان اسپرد، بونوس، کمیسیون و حداقل واریزی در هر حساب متفاوت است که می‌توانید در صفحه توضیحات کامل این بروکر، آنها را مطالعه کنید.

چه نمادهایی را میتوان در بروکر ارانته معامله کرد؟

نمادهای قابل معامله در بروکر ارانته بسیار گسترده است. در این کارگزاری، 48 جفت ارز فارکس، فلزات گران بها، انرژی، کالاها، شاخص بورس های بزرگ دنیا، رمزارزها و سهام شرکت‌های معتبر بین المللی قابل تجارت هستند. بسیاری از معامله گران معتقدند که ارائه گسترده نماد معاملاتی در این بروکر، آن را به بهترین بروکر فارکس تبدیل کرده است.

از جمله سهام‌های قابل معامله در ارانته می‌توان به تسلا، آمازون، گوگل، بانک آمریکا و ... ارائه کرد و در کنار آن، شاخص بورس‌های داوجونز، S&P500، ژاپن، آلمان، استرالیا و انگلستان نیز در دسترس است.

خدمات بروکر ارانته به ایرانیان

Trading Made Personal | Errante

برای ما ایرانیان بسیار مهم است که با توجه به شرایط تحریم‌ها، بتوانیم به راحتی در فارکس فعالیت کنیم. خوشبختانه ارانته توانسته نیازهای ایرانیان را تا حد قابل قبولی تامین کند.

بروکر ارانته وبسایت فارسی را برای ایرانیان در اختیارشان قرار داده است. شما به آسانی می‌توانید از آن برای مدیریت حساب معاملاتی خود استفاده کنید.

این کارگزاری همچنین دارای پشتیبانی به زبان فارسی نیز می‌باشد. پشتیبانی سریع به زبان فارسی در بسیاری از مواقع می‌تواند از ضرر‌های احتمالی ما در فارکس جلوگیری کند. همچنین فرایند واریز و برداشت ریالی را می‌توانید به راحتی از طریق تماس با پشتیبانی بروکر انجام دهید.

این بروکر از روش‌های واریز و برداشت وجه متفاوتی برای شارژ حساب خود در فارکس استفاده میکند. از روش‌های واریز و برداشت می‌توان به ریالی، پرفکت‌مانی و رمز ارز‌ها اشاره کرد.

اگر می‌خواهید با مشخصات بروکر ارانته و دیگر بروکرهای مناسب ایرانیان بیشتر آشنا شوید، لطفا از صفحه بروکر فارکس دیدن کنید.

آیا می‌توانیم در بروکر ارانته ثبت نام کنیم؟

The history of forex trading - IronFX™ | The Global Leader In Online Trading

بازار های مالی مخصوصا بازار فارکس ریسک بسیار بالایی دارند. هیچ کس دوست ندارد علاوه به ریسک بازار ریسک بروکرش را هم متحمل شوند. انتخاب یک بروکر روندی چالش برانگیز و سخت است. بروکرهای زیاد و پرزرق و برقی در بازار حضور فعال دارند که گاهی معامله گران را سردرگم می‌کنند. 

بروکرهایی مثل آلپاری، روبوفارکس، آمارکتس، یو اس جی اف ایکس، فیبوگروپ و ... از بروکرهای فعال و قدیمی‌تر بازار به شمار می‌روند که در ایران طرفداران زیادی دارند. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را به طور خلاصه با برخی از قابلیت‌ها و مزایای بروکر ارانته که یک بروکر تازه وارد است آشنا کنیم. نکته‌ای که باید همیشه به آن توجه کنید این است که برای فعالیت و شروع معاملات در فارکس باید در انتخاب بروکر خود دقت لازم را داشته باشید. ارانته می‌تواند یک گزینه خوب برای آغاز تجارت شما باشد هرچند پیشنهاد می‌کنیم حتما بروکرهای مختلف را بررسی کنید تا یک حساب معاملاتی مطابق با استراتژی خود بیابید.

دقت کنید که بروکرها بی نقص نیستند. هر بروکری اشکالات مختص خود را دارد. گاهی بروکرها شیطنت هایی هم می‌کنند که فقط یک تریدر آگاه و با تجربه می‌تواند از آن مطلع شود و از پایمال شدن حقوقش جلوگیری کند.

علاوه بر اینکه بروکر میتواند نقش مهمی در سود و زیان شما داشته باشد، قطعا این مهارت و تجربه شماست که در نعایت شما را در فارکس به سود میرساند. پیشنهاد ما این است که همواره بر دانش و قدرت تحلیل بازار خود بیافزایید. یکی از منابعی که میتوانید از آن برای افزایش مهارت‌های تحلیلی و آنالیز بازار استفاده کنید، آموزش فارکس وبسایت ایران بروکر است. شما در این بخش می‌توانید صفر تا صد فارکس را به رایگان آموزش ببینید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .....

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه